Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 653 ggr
Nicey_och_Smulan
0

En ihjälkörd man

Detta hände tidigt i morse vi kl halv hyra i Alafors i Ale Kommun. Bara en liten bit bort ifrån Nol där jag bor. Det är så hemskt.

Det läskiga är att jag befann mig vid platsen ungefär den tiden…men det var nog innan det hände. Det hade vart fest på mc-klubben Hojride som ligger nära där detta hände. Och många var på väg hem. Jag undrar så vad som hände? Hemskt är det.

http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=34007&a=836489&lid=puff_836489&lpos=lasMer

lisette
0

har du alibi? ;)

Nicey_och_Smulan
0

hehe… japp det har jag! Hade sällskap med några grannar hemåt…. =)

men skämt och sido är det ju fruktansvärt att bli ihjälkörd…. huga.. =(

lisette
0

förhoppningsvis så har det gått så fort att han inte märkt det. men det har säkert med bråket att göra.

Nicey_och_Smulan
0

Ja, förhoppningsvis så gick det fort. Har varit jätteorolig hela dagen att det är någon jag känner, men fick veta för några timmar sen att det inte var det….*puh*

lisette
0

man blir alltid orolig över sådant.

min tatuerare arbetar ofta i thailand och han brukar vara där på vintern, jag var jätteorolig över att han hade varit med om tsunamin, men som tur var så befann han sig i sverige då.

Nicey_och_Smulan
0

Ja, visst är det jobbigt. förstår att du blev orolig då.

bubbelbubbel
0

En liknande sak hände här i höstas. Han var en kille som nästan alla kände, gjorde dom inte det visste man vem han var. Jättesnäll och trevlig. Dom vet fortfarande inte vem som gjorde det…

Nicey_och_Smulan
0

Usch vad hesmkt. Och inte heller veta vem det var som gjorde det.

De har redan gripit en person. Hoppas de har fått tag i rätt människa bara.

lisette
0

#7 det måste nästan vara det hemskaste, att inte veta vem som mördat ngn..

bubbelbubbel
0

Han gick på en 90 väg, som går mellan värnamo och växjö bla. Och det åker massa lastbilar där. Så dom tror att det kan ha varit en lastbil som klippt honom med släpet och inte märkt av det. Man får väl nästan hoppas det, för annars är det ju nån som stuckit.

Nicey_och_Smulan
0

#10 usch vad hemskt.

Detta verkar ju vara en som har kört på killen med flit…det är så rutten…hur kan man göra så?