Frågor!
Hej hej!
Tänkte göra lite frågor här som jag hoppas att ni skulle vilja svara på Skulle vara super kul att se era svar! 
1.Vad heter din ponny? (Räknas nu också om du har en medryttarponny)
2. Hur hög är din ponny?
3. Hur gammal?
4. Vad är din sysselsättning med din ponny? Hoppning, dressyr, rida i skogen m.m ?
5. Har du tävlat? Dressyr: Vilka program? Hoppning: Vilken klass? Hur högt? m.m
6. har du något problem med din ponny? Eller har du haft? Har det löst sig i sådana fall?
7. Har du något speciellt mål med din ponny?
Kom inte på några fler! 
Hoppas ni orkar svara!

1. Espe Pil, men när jag ska skriva det så blir det så långt, så jag nrukar bara kalla honom <3 :)
2. Från 150 till 160, skulle tro typ 155, men upplevs mycket större, på grund av mycket msukler och förlåt mig, men ganska 'maskulint' utseende.
3. Han är född tre veckor efter mig, så han är 12 fyller 13 i juni.
4. Just nu så rider vi ut mest, men det är mest pga. att ridbanan inte är skottad, men snart så… Vi dressyrtränare, men jag spanar också åt det akademiska/western-hållet, och dessutom 'tränar' vi NH.
5. Nej, tyvärr, men han var travare tills för något år sedan, så just nu ligger fokus på att utbilda honom inom ridningen.
6. Vi har haft ett antal problem, ett av de första var att han inte ville går framåt på ett ställe när vi red ut, och nu vet jag att det är för att han är rädd för en ellåda alldeles bredvid, och då litade han inte tillräckligt på mig för att våga gå förbi det där. Just nu har vi lite problem med uppsittningspallen, då han hellre vill stå ansikte mot ansikte än att jag ska stå vid hans sida.
7. Bara att vi ska ha kul och må bra, och att vi ska känna oss trygga med varandra. :)
Eller, tja, han är nog inte ponny, men… :)
Åh vad kul! Verkar som en riktigt mysig pålle! 

#2 Tack! Jo, det är han, otroligt charmig och får mig alltid på bra humör, men vissa gånger har han väldigt bestämda åsikter, och oftast är det bara att vika sig… ^^ Han är ju mitt hjärtegull! <3
Härligt! 
1. Har 2, Bobby & Frasse :)
2. Frasse är exakt en meter, Bobby växer, men ligger ungefär på 96 cm nu :)
3. Frasse är 5, Bobby ca 9-10 månader
4. Mysa 
5. Nej, ska förhoppningsvis bli någon agility någon gång :)
6. Frasse har lite olika problem. Han är en räddningsponny o har aldrig haft någon större kontakt med människor innan. Bobby gnager lite på allt o alla ;) haha
7.Bara att allt ska fungera o att de ska hållas friska, sunda och glada 
1. Hon heter Bella
2. Bella är 143 cm (kommer växa)
3. 5 år
4. Dressyr satsar vi på :)
5. Nej aldrig dressyr, bara tävlat hoppning i KM. (inte haft en passande häst..) :)
6. Ja vi har haft i princip bara motgångar men nu verkar det gå framåt. Har bl.a haft problem med lasta (tog 2 timmar förut) Har inte gått sitta upp, inte lyfta hovar, inte tränsat. men nu funkar allt prima. Har haft henne i ca 2 månader, så det har gått framåt fort :)
7. Vi får se hur långt vi kommer vi har ännu inte lärt känna varandra helt, men att komma ut och tävla dressyr är väl mitt mål just nu :)
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !
#5# shhiiittt va söta dom va<3
1. Paloma<3
2. 130, 0 cm
3. Född 2003
4. Bara mysa, och GALOPPERA=D (hon e galopphäst)
5. Nix
6. Nix
7. Nix, bara älska varandra<3
#7 Tack så hemskt mycket 
1.Vad heter din ponny? (Räknas nu också om du har en medryttarponny
Aportino, kallas Apan. Eller, det är inte min ponny, och jag är inte heller medryttare, men jag känner honom "bäst" och typ världens finaste häst <3
2. Hur hög är din ponny?
Han är 146 cm.
3. Hur gammal?
Han är 8 elr 9 år (har jag för mig)
4. Vad är din sysselsättning med din ponny? Hoppning, dressyr, rida i skogen m.m ?
Dressyr, men en tur i skogen är mysigt. <3
5. Har du tävlat? Dressyr: Vilka program? Hoppning: Vilken klass? Hur högt? m.m
Nej, har tyvärr inte tävlat. Är lite osäker på om jag ska börja dressyr…
6. har du något problem med din ponny? Eller har du haft? Har det löst sig i sådana fall?
Nja… Inte i ridningen. Men i sitt 'förra hem', blev han misshandlad, så han kan vara lite… vad ska man säga? bittsk? xD Nej men han kanske inte är hästen som vill få massa pussar på mulen, men det blir bättre ju mer jag håller på med honom.
7. Har du något speciellt mål med din ponny?
Nja… Jag funderar ju på att börja tävla med honom, men jag har inget speciellt mål, just nu. Mest bara mys rida, så där. ;D
Ja du...
#5 Dom var sjukt söta! <3
Ja du...
#13 Tack så mycket
Blir helt galet glad när jag ser sådana kommentarer! TACK :D