Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 390 ggr
MiaMaria
0

OT: Akut hjälp!!!! NU!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hjälp mig!! Jag ska åka om 15 min på begravningen men kan jag se ut såhär?? Är min andra begravning någonsin så jag har väldigt dålig koll…. Saknas lite smycken

MiaMaria
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bild två utan kavajen

Lyrik
0

Helt ok.

Rita-S
0

Tycker det ser bra ut, men själv skulle jag kanske tagit bort det vita bältet? Inte viktigt egentligen, men jag tycker personligen inte om bälte ;)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Cilla89
0

Klart man kan se ut så :)

Yessica
0

tycker det ser bra ut =)

Ha en bra dag!

Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

MiaMaria
0

Ok tackar! *andas ut* Gruvar mig så sjukt för att gå dit o kläderna gjorde de ju inte lättare…

Rita - Egentligen gör inte jag heller det, men jag vill ha någon liten detalj som bryter de svarta lite.

Rita-S
0

Mia: Jo det kan va smart :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

SaraB
0

Det var jättefint Mia!

gejsa
0

Jag tycker som Rita. Ta bort det du har runt midjan.

CBA
0

Bandet runt midjan var jätte fint tycker jag *undra om du valde med eller utan *

Nu för tiden MÅSTE man inte vara helt svartklädd på en begravning ;o)

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

tessa
0

Jag håller med CBA, men jag tycker faktiskt att du var både fin och "anständig" för begravning vilket som.. =)

MiaMaria
0

Tack allihop!!! Det blev med bandet.

Begravningen va jätte fin!! Många tårar rullade…

Har precis kommit hem nu o åker om 5 min till Bollnäs för tävlingar. Lika full fart som vanligt. Ha en bra helg allihop!!

reddie
0

Ja, begravningar är så otroligt jobbiga…men det är skönt att vara där även fast tårarna rinner konstant.

bubbelbubbel
0

jag tycker du hade en väldigt passande klädsel.

usch, jag bävar mig för våran nästa begravning.
då blir det förmodligen min gammelfarmor, om inte något drastiskt händer, och det hoppas jag verkligen inte..

[Angel88]
0

tack tyckte det som jätte bra ut, sen måste du inte vara svart klädd på en begravning

Murre_Uddiz
0

tyckte oxå det såg bra ut ;) *lite éfter*
dete  inge kul att vara på begravning :'(