Skötare till häst!
Hejsan!
Jag söker en foderhäst, D-Ponny eller Stor häst! (: Dock endast under sommaren, Hästen får inte vara het, och helst inte hingst!
Jag är snart 1.70, och jag väger 58 kg! Jag är född 1999, alltså är jag 13 år! Är en glad och trevlig tjej, som älskar djur, ridning och fotografering! ( www.emsphoto.weebly.com ) - En gammal sida jag hade för något år sedan där jag lagt in bilder som jag fotograferat!
Om du har någon häst som skulle passa mig, tveka inte att kommentera/ eller PM:a! Eller om du vet något ridcenter, ridskola som hyr ut hästar under sommaren får du gärna tipsa mig om det! ( Helst i Skåne! )
Men jag skulle även vara intresserad utav att vara skötare till någon shettis eller på någon annan häst! Jag skulle kunna t.ex: Fodra, Rykta, Mocka, In o Utsläpp, Gå ut en skogsrunda med den osv..! :) Sådana mysiga saker! Dock så MÅSTE den hästen isåfall finnas i närheten av Klippan, Åstorp, Perstorp eller Kvidinge! Längre kan jag isåfall tyvärr inte ta mig! Så om ni vill ha skötare på er shettis eller häst så finns jag även till hjälp!
TVEKA INTE O MEJLA! :) Tack i förhand.
( Är ofta i stallet med min kompis som har ett Engelskt fullblod där jag bla. Fodrar, Mockar, in o utsläpp, Mäter rätt KG i hö, Rengör boxen ( svabbar sidorna på boxen ) osv!