OT: Vad gör ditt liv värt att leva?
Som rubriken säger; vad gör ditt liv värt att leva?
Själv tycker jag, att tanken på att jag någon gång i mitt liv kommer bli riktigt, riktigt lycklig, är värt att leva för.

min häst, min underbara sambo och mina mysiga små kisar… och självklart mina fina vänner gör mitt liv värt att leva!!

min sambo Daniel, min häst Plutten o mina underbara vänner…

Min sambo, häst och hund. Familjen och vännerna.
dom som jag umgås mkt med (inkl djur ;))

roger, kompisarna, mor och far och övrig familj och släkt. härliga dagar mm mm
sambo, familjen, djur, livet i sig för det mesta. :)

Mitt barn och hela min underbara stora släkt
Min familj, mina vänner, hästarna och fotograferingen.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
min familj, min pojkvän, nisälla o mina vänner <3
/Elin
Mina barn, min sambo, familjen, hästarna, att få vakna en härlig vår/sommar morgon och gå ut och andas in alla dofter, en brasa i kalkelugnen.. Det finns massor av glädjeämnen! Men det största av allt är mina barn givetvis!!

Min familj, vännerna, och Uno

Allt…även sjukdom sorg och bedrövelse för det ingår i livet och jag vill leva.
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst
Mina illrar, utan dem hade jag kanske inte fixat att fortsätta leva.
Sara

Just nu finns det ingenting! Vill bara slippa alltihopa!

Mina vänner och min familj! Samt tron på att en dag bli riktigt lycklig. Ja glömde ju bilen ;-)
Min familj och vännerna, men jag har svårt att tänka mig ett liv utan djur. Fotograferingen och skrivandet + min tvärfljöt fyller upp en stor del också :)
Kram Hanna
Hanna

Min familj, vänner och min älskade lilla häst och katt :)

Min familj, vänner och min älskade lilla häst och katt :)
Har funderat på det, men inte kommit fram till nåt bra svar. :P Men än så länge lever jag, så nåt borde det ju vara i alla fall. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

typ allt som inte har med skolan att göra… x) hatar min skola!
kompisar, hästen… :)

Hästarna utan tvekan. Det är mitt liv helt enkelt.

Svår fråga.
Alldagliga små glädjeämnen, djuren, människor, frihet, natur och sist men inte minst kärleken.
Det svaret att någongång bli riktigt lyckligt är också ett bra svar, tyvärr är jag lite pessimistiskt inställd till det för jag tror att människan aldrig klarar av att leva så i nuet att hon kan bli riktigt lycklig, hon blickar alltid vidare. Det är det som skiljer vuxna från barn.
#22 - JAG!!
Hmm.. Jag lever speciellt tack vare min kompis.. En speciell som jag har såååå mycket att tacka för!! Han är guuuuuuld värd!! <3 <3
#26 Auw just ja, så var det ju! ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

#11 snor??
jag vet faktiskt inte. det är alla småsaker. som att det är otroligt fint väder idag tex.
hahahaha lisette XD

jo men det är ju sant =)
tänk hur tråkgit livet är när det har spöregnat i 3-4 dagar!
haha eller hur :P haha
och detdär med snooor XD hihii

såg du itne hur snorig kossan var? ;)
#32 SÅNT HÄR SEGER DU INTE ATT INTE DET HÖR HEMMA! MEN NÄR JAG PRATADE KÄRLEK TOG DU BORT TRÅDEN!!