Hur uttala?
Hur ska man egentligen uttala dressyrprogrammet S:t Georges?
Säger ni "Jårche" eller "Jeorg" om ni fattar vad jag menar XD
Jådsh säger jag haha!
Jag säger nog Jårge med ett ganska betonat g.
Jåårgch kanske?
Djåådj ^^
Som engelskt uttal av George helt enkelt.. som #3 :)

jådsch x)
George med engelskt uttal :)
Jeorj säger nog jag.. :P
Jag säger "Saint (med engelskt uttal på a annars lika som om det vore svenska). George säger jag som det engelska uttalet "Djårdsch".
Georg (inte george) är ju iofs även ett svenskt namn så visst kan man översätta det till "Jeorg" (uttal), men ska man försvenska det så ska man ju i sådana fall även översätta "saint", annars blir det svengelska av stora mått. :P I sådana fall borde det på svenska bli "Heliga Georg".
Jag har inget emot att man försvenskar ord lite, men jag är allergisk mot att försvenska namn. Namn ska egentligen helst alltid uttalas lika som man i sitt hemland heter (som det uttalas).
Jag menar även om man stavar sitt namn lite "konstigt" på svenska och det inte alls blir samma uttal på engelska så använder man ju inte det engelska uttalet i utlandet. Man presenterar sig som det låter och inte som det stavas och sedan uttalas i det landet, om ni förstår vad jag menar.
OK om man dessutom gör en förkortning kanske, men orkar man uttala hela namnet på svenska kan man gott göra det på engelska med :>
Men huvudsaken är ju att man förstår vad man menar bara, oavsett om det är svengelska eller ej! 
Hakuna matata!