hur långa...?
jag ska göra egna cavaletti bommar å stöd.. eller inte jag men min snickare till pojkvän:-P
de jag undrar är bara hur långa jag bör göra bommarna.. alltså hur långt mellan stöden bör jag ha dom? tycker ni? jag kan ju givetvis ha dom hur jag vill men vill veta vad ni tycker.. han är ju lite feg så de få rju inte vara för tätt mellan för då lär han nog inte gå över dom..
en hopp bom fins i längder on 3-3,5 meter gör cavalettina samma tycker jag…
inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat
medarbetare på scrapbooking.ifokus
Jag har tagit 8- kantig stolp 10 cm diameter och 2,5 m långa (fanns inga längre) det blev billigast tyckte vi Känns liite korta men som cavaletti på sockerbit funkar de Med höga hinderstöd blir det kanske väl smalt
okej tack=) vi ska göra egna hinderstöd åxå fast dom ska va 50 cm höga vara å så ska man kunna reglera höjden där sen neråt hur man vill ha de.. då han blir livrädd för sockerbitar även om man tränar med de å nästa dag samam sak så vill få bort sockerbitar så ska göra låga hinderstöd.. men man kan göra den nåt mellanting mellan 2,5 å 3:-P men inte mindre än 2,5 iaf då?
Prova! Du har kanske ngn typ av stolpe/bräda du kan testa o se hur det blir men nej, jag tror det ska vara minst 2,5 m
okej=) nä men de får bli nåt mellanting då:P beror på vad man hittar för nåt att göra dom av åxå men ska inte göra dom kortare iaf..=) tack