Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 883 ggr
jennyloo
0

VARNING, är du oxå drabbad?

Hej!

Jag la ut en annons ang. sommarjobb. Några dagar senare ringde en gubbe och sa att jag kunde få sköta och rida hans hästar mot betalning (80kr/h) Jag tackade jag men bad honom ringa lite senare. I det andra samtalet sa han att han skulle sätta ihop en kalender med nakna flickor med hästar. Vet att han ringt min komis oxå, finns det fler som är drabbade?

bubbelbubbel
0

eh ? vad läskigt ! vilken sjuk gubbe…

jennyloo
0

ja, skitäckligt. Han sa man skulle göra grejer med hästarna oxå :S

__iE
0

men örk, vilket äckel!

bubbelbubbel
0

men gud, anmäl honom !

Milli
0

Men shit!! precis samma sak har hänt mig också!
Han lät jätte seriös först men sen började han prata om naken foton å sånt… :S
Det va ngt jätte konstigt nr också, inget riktnr, utan typ betalnr…:S

jennyloo
0

Jag ringde faktiskt polisen, men de tog inte så illa på det :(

jennyloo
0

Jag ringde faktiskt polisen, men de tog inte så illa på det :(

bubbelbubbel
0

gjorde dom inte ? fy sjutton.
det måste dom ju om han ringer runt till massa tjejer och ber dom göra saker med hästarna så han kan fota samtisigt. URK !

jennyloo
0

Ja, verkligen helt äckligt! Och han sa att han skulle publicera kalendern i USA och KINA :S

Milli
0

Tycker det är lite otäckt nu när jag får veta att du också haft kontakt med honom… Tänk hur många han måste ha ringt… hoppas verkligen ingen går med på det…

bubbelbubbel
0

berättade du allt detta för polisen ? eller ja, det antar jag att du gjorde. be din kompis med ringa då, så dom vet att andra också är drabbade av honom.

jennyloo
0

Ja, det ska jag göra! Såna människor borde sitta bakom lås och bom!

jennyloo
0

Ja, det ska jag göra! Såna människor borde sitta bakom lås och bom!

bubbelbubbel
0

ja, det borde dom verkligen..

bubbelbubbel
0

jenny, var bor du ?

jennyloo
0

Gbg, typ, men han lät som en skåning…

neonrosa
0

herregud, vad läskigt :S

[slo]
0

Va e de du säger, finns det snuskgubbar i gbg-trakten?! Du råkar inte vilja pma mej namn/nummer…?

[Angel88]
0

Kallade han dig för tompan??

Räkade ut för en förra året, som ville gjöra min till hans slavinna :S, vet inte ens va det går ut på föruton att det har med sex ågöra, uch han var 36 år eller nått.. BLÄ!!!

Anna
0

Åh fy vad läskigt…

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

AliceL
0

usch usch usch! hoppas alla som råkar ut för det anmäler honom!!

Denna kommentar har tagits bort.
jennyloo
0

Angel88: Nej, han presenterade sig inte ens :S sen när jag frågade sa han att han hette Anders…

Lindbygarden
0

Gå till media!!! Det vore ju fruktansvärt om någon bestämmer att de ska träffa honom och får veta den här skiten när de är där! Nä kastrera dem bara!!

E_hjo
0

Men fy, Äckelgubbe…  =/

Cilla89
0

PERVO, äääckligt..

Gyllan
0

Håller med alla ! ANMÄL HONOM !

polisen måste ju ta hand om de särskilt om det är fler som blivit drabbade,, de borde ju börja fatta då !!! :S

Fy vilket äckel !!!!

Eve
0

usch, skulle bli fly förbannad om det hände mig!

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

Gyllan
0

#28 jag med, och rädd… : /

Sara
0

Visst är det perverst och äckligt, men är ni över 15 år så är det inte olagligt. Tyvärr!

Sara

[slo]
0

#30 Nja, det är faktiskt 18årsgräns…

Johanna
0

vilka folk det finns allså!. man blir mörkrädd…

jag råkade ut för liknande när jag jobbade i ett försäljningsstall.. vi hade foton på mej o hästarna i Ridsport, då ringde en gubbe till hon jag jobbade åt o frågade om hon inte kunde tänka sej att sälja tjejen på hästarna istället för hästarna!??!

Sen frågade han var man kunde köpa chaps för han tyckte att det var så sexigt att gå runt i bara dom naken.. hmm

Sara
0

Hmm.. Ja 18 är det nog kanske..

Sara

PimTheGreat
0

:/……man sluta aldrig bli förvånad…..J***la äckel till gubbe. Varför kunde inte polisen göra ngt??? Ett sånt äckel våldtar säkert med om det vill sig illa…:(…ANMÄL!!

jennyloo
0

Jag ska ringa polisen igen, och kräva att de gör något åt saken!!

Sara
0

#35 Du har alltid rätt att anmäla ett brott även om polisen inte tycker det är väsentligt. Stå på dig!

Sara