Nu är hon hemma igen!! :)
Väntan är över, ni kan vara lugna nu!! ;)
Jag har överlevt allt.. Alla italienare som ville ta hem mig, alla försäljare som ville tvinga på mig 100000 klänningar osv. :) Trött som bara den, men helt livs levande är jag i alla fall.. :)
Milano är en suuuperstad som alla borde besöka.. :P Vi hade runt 30 grader varje dag, solsken och superhärlig stämning hela tiden!! :)
Hoppas allt är bra med er!! Kramar
Åh vad härligt att du hade det bra ;) Välkommen hem, roligt att du är tillbaka!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Hum.. Jag är inte förvånad över att du är trött.. Och så får du skylla dig själv när du inte lyssnar på mina råd om packning. ;) Men men, välkommen hem i alla fall, har väl inte sagt det innan. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Välkommen hem till kyliga Sverige. *ler*

Oh vad roligt! Jag har aldrig varit i Italien
Skulle gärna åka dit, men helst till Rom, finns otroligt nog faktiskt ett par bra italienska band! 
Shoppade du mkt? Inget särskilt kul du ska visa upp?

Välkommen hem Fru Bär ;D

Åh, så kul! Jag skulle verkligen vilja att en italienare tog med mig hem…! ;)

Välkoommen hem!!! =) Väntar spänt på ferrari-bilderna ;-)
heeej maaajaaaa !
välkommen hem. var är mitt olivträd ? ;)

Välkommrn tibax!
Tack, tack.. :)
#7 - Jag såg inte en enda Ferrari!! :O Vi skulle gå till ferrariaffären en dag, men vi hann inte.. :( Tyvärr tjejen, men du får nöja dig med en bild på utsikten från Domen (katedralen).. ;)
#8 - De hade inga olivträd i centrala Milano.. ^^ Vi åkte tåg till Bologna en dag och då körde vi förbi några, men jag hann inte stanna och gräva upp ett.. ^^ Tyvärr, nästa gång får det bli för jag ska nog tillbaka i höst igen!! :)
haha ook, det är lungt, jag nosade lite på pappas i lördags.
får väl gräva ett själv om jag kommer dit i sommar.
dom körde byteshandel min kusin och min pappa, fem björkar mot ett olivträd inte illa :D
så nu finns det sju björkar i byn där min kusin bor :)

Va häftigt de såg ut =) Är säkert nån Ferrari bland husen där ;-)