Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettersajtenifokus
Läst 448 ggr
lisette
0

driftstopp 23/5

Planerat driftsstopp

Nedanstående mail har jag fått från vår Internetleverantör angående en flytt av serverparken den 23 maj.

--- 
_"Som ni säkert vet har vi byggt en ny drifthall och som nu är färdig för  att flytta in till. Den har bättre förutsättningar att klara driftstörningar och är utrustad med centrala UPS system (redundanta), dubblerade dieselaggregat, samt bättre och större HVAC kapacitet.

_Vi kommer att flytta er server den 23/5 klockan 23:45, planerad nertid är 1 - 2 timmar. Server flytten är rent fysiskt och vi kommer INTE att byta IP nummer eller ändra några konfigurationer."

alltså kommer inte iFokus att fungera under den tiden. så, ni kan passa på att göra något annat under den tiden. sova kanske? ;)

MiaMaria
0

Attans, hur jag ska överleva?? ;-) Kunde de inte varit kvällen innan så hade de ju passat bra när de är poc-premiären =)

Anna
0

Tur att det var på kvällen, annars hade jag inte överlevt kan jag säga. ;)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

gejsa
0

Hur törs dom stänga av så där bara. *ler*

joytick
0

Säger som Maria, varför hade dom inte kunnat ta det kvällen innan (a) Fast iofs jag lär väl ligga utslagen på sängen då.. Kommer vara skittrött, spec. om jag inte får ledigt från skolan.

Faxlin
0

Jag rådde medlemmarna inne på iller att de skulle köpa hem skurmedel och sådant. tydligen är att många städar när iFokus inte fungerar. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Lyrik
0

Baka kakor! Jag bakade 2 st långpannor igår kväll…

lisette
0

påminnelse…

gejsa
0

Hade redan glömt det.

MiaMaria
0

Huuum som de känns nu så kommer jag sova för länge sen då…