Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettavel
Läst 626 ggr
Wanilj
0

ny familjemedlem!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I början av april så kommer vår familj utökas med denna dam! Hon är född 88 och har tävlat i fälttävlan samt fram tills nu gått på ridskola! Hon är en snäll och stooor dam, 170 i mnkhöjd + grov. E: Torboldt ue: Spring Feve rxx. kommer troligen att betäckas med Lancier! Tänk vilken häftig pålle det kan bli!!! Mammas nya tävlingshästdrömma drömma!!

Vi hälsar henne varmt välkommen!

__iE
0

såg fin ut :P
men en liten bild ^^

Wanilj
0

ja den är pyttepytt! Vi tar nya när hon kommer!

__iE
0

okej (: så bra =)

gejsa
0

Riktigt liten pyttebild. Liknar min Gobban i ansiktet.

Linda
0

Vad spännande Jas!!!!!

CBA
0

Vad roligt…..grattis Flört

Mvh CBA

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Wanilj
0

Ja visst e det!!! Pratade med Maraton 600:s ägare här idag.. tyckte att han som är lite mindre kan passa henne… Vet ni vad de skulle ha i språng?…..10 000 svenska kronor!!! Känn på den du!!!

Kiara
0

+ momsFundersam

Wanilj
0

japp samt 2000 tror jag det var vid 45 dagars dräktighet!! Helt otroligt!!

Kiara
0

Jag ska premiera Ametist nästa årPenga mun

Pony

Hutlöst dyrt var det, det måste ju finnas något bra som är rimligt i pris.

Wanilj
0

he he he…. det är inte så att du gillar smiles???? jag har inte yahoo eller det andra… annars hade jag gärna skaffat ngr!!! De är dunder söta!!!

Kiara
0

Klicka på hästen så är det bara att hämtaFlört

Wanilj
0

??????????

lisette
0

jag tycker iofs inte det är speciellt dyrt i språngavgift. vad är levande föl avgiften då?

Linda
0

Pony

Vilken sötnos!

Wanilj
0

Jo för en språngavgift på en hblhingst som är 30 år så är det dyrt… om stoet inte tar sig så blir det tungt!

Linda
0

OHHHH det var dyrt som sagt gammal hingst med gamla linjer iof..och bra steg som nedärver nästan alltid, har haft en efter honom som vi tog bort förrförra året..

Wanilj
0

jo han är jätte häftig och vi tyckte att då han är lite mindre så vore han perfekt!!! Men det är lite för dyrt!! Magini kostar 1500 plus moms i språng samt 4000-4500 plus moms vid levande föl.. Detta tycker jag är lite skäligare.. Man vet ju inte vad man får för avkommorna idag..

lisette
0

nej ok då är det ett högt pris, jag kan absolut inget om priset på ridhingstar så det var därför jag undrade.

Wanilj
0

Lancier som vi funderar på… nästan helt hundra på honom!! Han har en son som tagit silver i OS.. Det är inte alla pållar som ståtar med det!!

han kostar 500 + moms i språng 1500+ moms i station och därefter 6500+ moms vid levande föl..

bebbe
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kiara var kan man hitta alla dessa trevliga smiles ? Jag har bara sådana som jag "stulit" här, det har visserligen blivit en hel del, men jag vill ha fleeeer, det har blivit lite av sammlar mani,

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Linda
0

-Magini gillar jag skarpt, han har visat att han även uger i RP- aveln, så honom med arab och din x avkomma (om det blir sto) så har du bra bredd på avelv dvs skulle vara eftertraktad i RP-aveln också.

Kiara
0