ny familjemedlem!
I början av april så kommer vår familj utökas med denna dam! Hon är född 88 och har tävlat i fälttävlan samt fram tills nu gått på ridskola! Hon är en snäll och stooor dam, 170 i mnkhöjd + grov. E: Torboldt ue: Spring Feve rxx. kommer troligen att betäckas med Lancier! Tänk vilken häftig pålle det kan bli!!! Mammas nya tävlingshäst…drömma drömma!!
Vi hälsar henne varmt välkommen!

såg fin ut :P
men en liten bild ^^
ja den är pyttepytt! Vi tar nya när hon kommer!

okej (: så bra =)

Riktigt liten pyttebild. Liknar min Gobban i ansiktet.

Vad spännande Jas!!!!!

Vad roligt…..grattis 
Mvh CBA
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.
Ja visst e det!!! Pratade med Maraton 600:s ägare här idag.. tyckte att han som är lite mindre kan passa henne… Vet ni vad de skulle ha i språng?…..10 000 svenska kronor!!! Känn på den du!!!

+ moms
japp samt 2000 tror jag det var vid 45 dagars dräktighet!! Helt otroligt!!

he he he…. det är inte så att du gillar smiles???? jag har inte yahoo eller det andra… annars hade jag gärna skaffat ngr!!! De är dunder söta!!!

Klicka på hästen så är det bara att hämta
??????????

jag tycker iofs inte det är speciellt dyrt i språngavgift. vad är levande föl avgiften då?

Vilken sötnos!
Jo för en språngavgift på en hblhingst som är 30 år så är det dyrt… om stoet inte tar sig så blir det tungt!

OHHHH det var dyrt som sagt gammal hingst med gamla linjer iof..och bra steg som nedärver nästan alltid, har haft en efter honom som vi tog bort förrförra året..
jo han är jätte häftig och vi tyckte att då han är lite mindre så vore han perfekt!!! Men det är lite för dyrt!! Magini kostar 1500 plus moms i språng samt 4000-4500 plus moms vid levande föl.. Detta tycker jag är lite skäligare.. Man vet ju inte vad man får för avkommorna idag..

nej ok då är det ett högt pris, jag kan absolut inget om priset på ridhingstar så det var därför jag undrade.
Lancier som vi funderar på… nästan helt hundra på honom!! Han har en son som tagit silver i OS.. Det är inte alla pållar som ståtar med det!!
han kostar 500 + moms i språng 1500+ moms i station och därefter 6500+ moms vid levande föl..

-Magini gillar jag skarpt, han har visat att han även uger i RP- aveln, så honom med arab och din x avkomma (om det blir sto) så har du bra bredd på avelv dvs skulle vara eftertraktad i RP-aveln också.