Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 482 ggr
Sandra
0

Lycklig!!!

Jag vet att det här inte har nånting med hästar att göra, men jag åker till Österrike (närmare bestämt Zell am See) imorrn för att åka skidor!!! Har väntat hela mitt liv på att få åka i alperna och nu äntligen! Blir borta en vecka så skriv inte allt för mycket för då måste jag va ledig när jag kommer hem så jag kan ta igen allt ni skrivit =)

Ha det bäst nästa vecka allihopa!!! För det ska jag ha! (svischa ner för pisterna… åh)

Linda
0

Härligt!!!

-Ha såå kul!

-Har du besökt även www.resor.ifokus ?

bubbelbubbel
0

ha roligt, och bryt inga ben! :)

Marre79
0

Ha det så kul!!!

Har hört att det är jättefint där.

Sandra
0

#1 - Nä, det har jag inte gjort än. Ska göra det =)

#3 - Det är bäst för de att det ÄR jättefint där. Ska dit på kurs senare i vår och är det inte fint så vägrar jag delta på kursen ;P

Marre79
0

mitt ex var dit några ggr o han sa att det var fint han är kräsen på backar o åka i….

Sandra
0

Det låter lovande då! Har aldrig åkt utanför Sveriges gränser förut, så det blir en upplevelse!!!

Men nu ska jag faktiskt sova. Vi ska åka 6 imorrn och jag tror att det är jag som ska köra första biten… hmm… kommer inte ihåg. Kanske slipper köra om jag har tur! =)

Marre79
0

hoppas du får en trevlig tripp…

Tummelisa
0

Har hört att gips är en bristvara i österrike och de rekomenderar att man tar med sig det från sverige.Flört

Hoppas du får roligt

LinneaG
0

Ha det så kul Sandra!!

__iE
0

Ha dt så kul ! =)

lisette
0

oooh zell am see, där har vi lägenhet… sååå vackert. är avundsjuk..

Faxlin
0

Jag är också lite avis lisette. hihi

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars