Härlig Söndag!
Hejhej! Var bara tvungen att berätta om denna härliga söndag jag haft. Först åkte vi jättelångt för att provrida en häst vi kanske ska köpa! Och den var helt underbar. Helt PERFECTO. Och jag var hur glad som hellst.. Och efter det näte vi åkte hem var det kokhett ute och då åkte vi till havet och sprang i vattnet till benen med hunden och sprang på den fina sanden och letade snäckor( eller jag letade snäckor, jättefina var dom) :). Och det var jättevarmt och skönt, och så kunde man bara sitta där och titta på havet! :D Någon mer som haft en bra söndag? :D

En kanondag här med! Åkte imorse och provred en häst som också var helt PERFECTO ;) Han flyttar till mig nästa tisdag :) Sen red jag ut en lååång tur med Folly i skogen. 22 grader varmt har vi haft idag!!
*** Kärleken övervinner allt ***
Vad häärligt!

Grattis till din nya häst, hoppas ni kommer att trivas tillsammans :)
*** Kärleken övervinner allt ***

Jag hade också en bra söndag =D gjorde två felfria rundor på en tävling 90cm (en clear round) och 1m (lagklass, jag var enda nollan) =D jag blev så glad. för allt bara kändes sååå PERFECTO
hahah. Men det gjorde verkligen det! SÅ jag var så glad igår och kommer vara det lääänge ;) speciellt eftersom att jag var enda nollan i laget.. hihi. och de två hästarna som skulle vara säkrast var de som de gick sämst för!
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi
#3 Tack!
#4 Kuul!!!!!!!!:D:D:D:D
Mitt ord perfecto börjar bli rätt poppis! Skulle sätta copyright på de:P Nä skojar, använd ni!

jag red m en kompis och hade galopptävling i skogen och jag och min häst vann xD hon är 131 och hennes är typ 145, mohaha. (A)
sen red jag ett jääättefint halvblod, gick riktigt bra. :D