Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketttävlingar
Läst 445 ggr
PonnyAnnie
0

Tävlade idag!

Idag var jag & Sheik och tävlade! Det gick faktiskt jätte bra:) I LD:n(80 cm) så gick vi nolla!:) Jag är supernöjd med det,inte för det är så högt men ändå:PDet var liksom första gången som vi går nolla på en tävling,han stannar liksom väldigt mkt,men nu när vi tränar väldigt mkt och så har jag kommit mer underfund med honom så går det bättre! Och i LC:n(90 cm) så stannade han på näst sista hindret i grunden,men det var mitt fel så jag är jätte nöjd:) 

//Annie

Between
0

Grattis! Det är ju jätte bra! Har du inga bilder på er därifrån? Skrattande

E_hjo
0

Åh, vad kul!  Grattis!!!   =D

PonnyAnnie
0

#1 pappa filmade jag ska se om jag kan lägga in den sen när jag är hos honom:)

Anna
0

Gratulerar!

Vill gärna se filmen :)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

__iE
0

Grattis :D

tessa
0

Grattis, vad kul! vad är det för ponny/häst du har?

PonnyAnnie
0

#6 Han är igentligen inte min,jag bara rider honom för han ska säljas + att min ponny är skadad. Men det är en d-ponny,korsningsponny,Sheik heter han:)Ska försöka få rätt på filmen nu..:P

PonnyAnnie
0

http://s149.photobucket.com/albums/s72/PonnyAnnie/?action=view¤t=P1000456.flv här är filmen från LD:n.Ni får gärna kommentera!:)

Loa-bg
0

Lika snyggt som vanligt ;)

Jag håller med dig om att det var en konstig bana :S Vem var banbyggaren?!

Anna
0

Tycker det ser jättefint ut. :)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

MiaMaria
0

Va roligt!! Grattis!!

PonnyAnnie
0

Tack så mkt alla:)

#9 jo haha tack:P fast jag lutar mig fram så mkt innan hinderna:S detvar Ronny Lundh,han brukar inte bygga så konstiga banor heller så det är lite konstigt..

PonnyAnnie
0

putt

Betty
0

Jag tycker de såg bra ut. Och vi alla har börjat med en LD, det är ju inte höjden som spelar ngn roll. Kan du inte hoppa lågt bra så kan du inte hoppa högt bra heller. Men när du kommer upp i de högre klasserna så skulle jag ha givit mer eftergift, dvs följt mankammen mot öronen så att hästen kan sträcka ut sig maximalt över hindret.

Älskar_hästar
0

Såg jättefint ut. :)

PonnyAnnie
0

#14 okej:) det ska jag tänka på mer sen:)

saga
0

Grattis jätte kul att det gick bra för er.

saga
0

Grattis jätte kul att det gick bra för er.

Yessica
0

Som du själv sa, du lutar dig fram innan hindrena. Det är nog orsaken till dom halva galoppsprången du får innan hindena. Du kan tänka på att räta upp dig och vänta på att hästen hoppar. Annars kan den stanna och så direkt, den känner då att du inte kan göra någonting. Det kan vara en snäll häst du sitter på, men man vet aldrig. Det bästa är ju att räta upp sig och hålla om, sen kommer hindret när det kommer ;)

Ha en bra dag!

Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi