Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettannonstorget
Läst 496 ggr
Emelie123
0

Två varmblod ston..

Jag var på blocket och kollade lite och hittade den här annonsen. Kanske någon vill ha dom:D.

http://www.blocket.se/vi/11992736.htm?ca=1_9_s

[Angel88]
0

jag vill men det blir för långt bort snyfft

davidia
0

dom var fina.

gejsa
0

Stackars djur. Skänkas bort så där bara.

Fotographer
0

vill med ha dom!

joytick
0

Hade kunnat tänka mig att ta sexåringen, men jag tror inte att dom är ridna något. Men jag ska maila/ringa och höra.

Faxlin
0

Hoppas de får bra hem. man kan få ett bra hem även om personer itne betalar för dem. Hos mig går djuren alltid först. även om jag inte kan lägga fram en massa pengar att köpa en häst för.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

gejsa
0

Håller med dig Åsa. Men tyvärr så är det så att många som inte ens har råd med mat och veterinär och hovslagare svarar på sådana annonser. Det är många oseriösa som vill ha gratis hästar med. Och då gäller det för hästägaren att kunna sovra ut dom bästa vilket inte alltid är så lätt. Det är ju så med dom hästar som säljs billigt med.

Jag fick ju Gobban gratis som du vet. Men det var inte en sådan annons som fanns då. Snacka om ägaren säkert blir nerringd. Och jag får ju hoppas att dom kollar upp till vem dom ger bort häsarna också. Att dom är seriösa själva.

Emelie123
0

Jo, men dom var sötaSkrattande. Någon bra hästmänniska vill säket ha dom, hoppas ialla fall.

wewwa
0

Tyvärr är dom för långt bort…