Fullspäckad vecka..
Jaha, då har denna vecka börjat.. Den är nästintill fullspcäkad känns det som.
Idag ska jag och en stallskompis rida igenom lite dressyrprogram. Ge kritik och allt sånt.
Tisdag: Jag fyller år, går i skolan till typ 10.45, känns riktigt skönt.
Onsdag: Skola från8.15 till 16.30, sen stallet, har både Uno och Lykka.
Torsdag: Dressyrtävling, klubbis. Var med förra året, red fel två gånger men vann ändå, haha.. Är med i LC och LB, bara för en kul grej :)
Fredag: Inget stall, (!!!). Men jag är hemma och städar hela huset. 17.30 kommer ett gäng polare, vi ska ha homeparty. Sedan är det utegång till krogen som gäller :)
Lördag: Vara hemma och ta det lugnt på dagen. På kvällen åker jag upp till stallet, rider en kort sväng och tvättar Lykka, smörjer grejer och allting inför Söndag. Kör eventuellt Uno också
Söndag: Hopptävling på Trögds, 0.90 och 1.00 m. Ska bli riktigt kul :)

Hej Eve! Det var en fullspäckad vecka du! =) Har du fixat någon som kör på söndag? Hoppas! Så du tänkte inte satsa på att vara med i laget? (Du startar ju redan två ggr.) Pusspuss
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

Är det för sent att anmäla sig till dressyrtävlingen och vad kostar det och hur anmäler man sig? Blir ändå lite sugen nu när han gått så himla fint för Jennie.
Och vem ska du rida med idag?
Grattis i förskott!! :)
Yessica - Robin kör mig :).. Tror inte att Camilla vill att jag ska vara med i laget när hon bara har ett par starter i sig.. Vill hon det och Lykka orkar så ställer jag självklart upp..
Johanna - Med Sanna :)
Juve - Tack! :)

Grattis i förskott eve. Ha en bra dag i morgon. *ler*
Grattis i förskott ^^
Hoppas du får en toppendag imorgon!
Tyvärr kan jag inte följa med och fota dig och Yessica på söndag =/ Hade gärna velat följa med.
Grattis i förskott =)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
tack så mycket, alla :)..
Rubhel - Nej, vad tråkigt :(

grattis!

Grattis!

Vem tar Lykka på fredag om du inte gör det? Om det är Jossan kanske jag kan passa på att låna ut D till henne samtidigt. Så kan hon och Bella rida stora hästar tillsammans =P
Jn84 - Japp, det är Jossan, jag tar lördag så jag har koll på vad hon gör innan tävling :)
Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

Hehe! Och du tror att du kan rida på lördag eller? Du har aldrig vart på krogen hör jag =P
Åh, du ska till trögd! Min medryttarhäst ska dit också med ägaren, och jag hänger förmodligen med. Kanske får syn på dig. ;)
Johanna - Som sagt: jag ska ta det jättelugnt på kvällen ;)
Cydonia - vad roligt! Då måste du komma från och hälsa!

Säger grattis här med :P GRATTIS
Jadå, det ska jag nog kunna. Fast har aldrig varit på trögd, så jag lär väl gå vilse. xD Men fota, det ska jag. Jag tror jag hittar till banan…
Cydonia - jag har inte heller varit där.. blir spännande.

har åxå en sån jättelugn vecka, gah.
imorgon: rida två hästar på morgonen och passa lillasyrran resten av dan.. (ingen skola planerad (a))
tors: stå på banan på en tävling på hemmaklubben till tre. är på gräs så jag kmr fota massor! sen ska jag på hingstvisning och fota. :D sen ska jag hinna med min ponny åxå.
fre: ska gå upp vid fyra för att åka till ett treårstest i nuntorp och fota xD
lör: ska fota lokal ponnyhoppning i Mölndahl HELA dan. :D
sön: ska fota 120-140 hoppning på eftermiddagen.
haha jag kmr typ ha fota ihjäl mig denna helgen.. xD
Cydonia - tror att vi är 8 stycken från Håbo som kommer :) Har du sett startlistorna? Jag startar som nummer 6 med 5 efteranmälda, så nummer 11 egentligen.. MEn ändå, jag hatar att starta tidigt!
Lykka till imorgon och på söndag! :)
tack, joystick! :)
Cydonia - såhär ser vi ut på tävlingar, fast jag ska ha säkerhetsväst på mig den här gången :) Det står Lykka på hennes schabrak och hon kommer ha nr 66 på nummerlappen (tredje gången i rad med det numret nu). Ja, jag känner igen Emma Öberg, men jag kan inte riktigt säga vem det är.. Men jag känner igen namnet ;)
cydonia - vore väldigt kul att träffas.. hoppas att vi springer på varandra :):).

"Johanna - Som sagt: jag ska ta det jättelugnt på kvällen ;)"
Vad hände med det? ;)
Men sammantaget blev det rätt lugnt ändå. Eller, du lär ju inte ligga bakis hela dagen imorrn iaf. Själv har jag inte kommit i säng. Somnade en timme innan jag åkte upp och släppte ut hästarna. Men nu ska jag SOVA. Zzzzz
Tack för en superkväll förresten Eve! Jag hade toppenkul och tror du hade det med!
Jn84 - alltså ta det lugnt med lykka på kvällen ;).. Ja, jag hade jättekul och jag tycker att det var himla roligt att Linnéa och Mimmi hängde med, fastän de bara kände mig :)..
#27 tss nu skrev du joyStick :P hihi *bra liv*
murre - va?
#33 Du skrev joystick med S istället för joytick. ^^,
Haha folk försvarar mitt namn :) Tackar
hoppsan.. sorry ^^