Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 473 ggr
Fotographer
0

Annonser

Säg alla sidor ni kan med häst annonser, t.ex foderhästar m.m…. Skriv alla ni vet, letar sååå efter foderhäst!

Jag kan dessa:

hastannonser.se, equippa.se, abc-annonser.se, kopochsalg.eniro.se, annonsdirekt.se, hastnet.se… Har kollat men finns inget där!

MiaMaria
0

Blocket då?

Fotographer
0

just det, har kollat där med. Glömde baara skriva in :P

bubbelbubbel
0

jag säger som jag sagt till många andra, stirra dig inte blind på att hitta en just nu, utan ta det lite lungt, så kommer det en dag hoppa fram en foderhäst.
det brukar vara så, när man letar hittar man inget, men när man väl slutat, det är då dom kommer…

Fotographer
0

Ja, men kan tyvärr knappt vänta. Är helt deprimerad. Jag mår så bra i stallet! Brukar iofs få följa med en kompis nästan varje dag men har ju inte min egen. :( Har letat jättemycket saknar verkligen en häst!!!:'(

bubbelbubbel
0

jag förstår dig. men om du stressar så kanske du inte hittar rätt ?

Fotographer
0

Jo jag vet. Men är rätt säker på vad jag vil ha! Och det FINNS INTE :'(… Men jag måste också ha en foderhäst för att bevisa att jag kan ta ansvaret för en egen häst.

bubbelbubbel
0

du kommer hitta en, tids nog. :)

Fotographer
0

Mm, men under tiden dåå:P:P:P Jag lider av panik:P:P haha

bubbelbubbel
0

vad är det för häst du söker ? hur länge har du ridit ?
sätt ut en annons själv annars ? att du letar ?

Fotographer
0

Mmm

gejsa
0

Sätt ut en egen annons då.

Fotographer
0

någon som vet en sida?

lisette
0

om du tittar under länkr finns det annonssidor där.

Courage.C
0

www.medryttare.com tror jag det finns nått som heter. kram

PimTheGreat
0

Fotographer…..tror du stirrar dig lite blind på vissa raser med….kolla över alla raser….den du minst anar är den som passar bäst kanske…..;) Lycka till!

joytick
0

Visst var du ute efter nån kallblodstyp? Tjejen som äger Darty och Delay ska låna ut dom på foder.. Delay är en fjordkorsning och Darty är ett varmblod. Delay kan vara lite jobbig så jag vet inte, hon är rätt stark att rida också och testar ganska mycket men annars är hon jättesnäll. Finns bild/er(?) i mitt fotoalbum.
Men det kanske är lite långt, vet inte vart du bor.

Fotographer
0

Ja, Sofie, jag har väl svårt att hitta den rätta hästen! Joytick, jag är mera ute efter en jättesäker, "ojobbig" häst:P hehe.. Men tack så mycket iallafall.