Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettannonstorget
Läst 500 ggr
PimTheGreat
0

Annons

någon som söker boxplats i vinter??? Jag har en ledig box i ett litet mysigt stall. Ligger mellan Ronneby och Backaryd. Tillgång till ordentlig paddock med belysning och trästaket runt, belysning upp mot vinterhagen. Sadelkammaren är uppvärmd och finns micro, kaffebryggare od. Kallhyran är 500kr. Man hjälps åt med fodring, in och utsläpp. hösilage och halm finns att köpa på plats.

Söker även någon som vill hjälpa mig med mina två pållar i vinter, även i sommar,  de dagar jag själv inte klarar, då jag är gravid och väntar liten i december om allt går som det ska. Har inget tvång på träning utan bara att någon kommer och mockar och ge de mat och nytt vatten och gosar om dem och ge de kärlek. Någon som bara vill dona lite….insläpp, utsläpp, fodring ingår ju här också då. (man delar upp det)

Om någon känner sig intresserad av något eller av båda…så pma mig gärna!!!

[Angel88]
0

synd att du bor så långt ifrån

Lyrik
0

Säger detsamma =)

PimTheGreat
0

Fundersam…hmm……ni kan väl flytta hit….Skrattande…*skojar lite*

Fotographer
0

Synd att det blev så som de blev, Sofie. :'(

P.S, Lycka till!!

AliceL
0

oj 500 spänn :O haha tror vi betalar 1900 i kallhyra.. x) för en liten Cponny. iofs manegen men det är rätt stor skillnad xD

PimTheGreat
0

#5 ojdå…jag det kan man nog säga….

joytick
0

#5 Oj, det var inte lite. På ridskolan där typ allt ingår, + ridhus kostar det typ 1000 för box och 800 för spilta.

PimTheGreat
0

putt putt