inte vad jag vet iaf
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

tror inte att de gör de

Nej, all finns kvar. Även ditt namn som du hette här men det du skrivit om dig på din sida tar du bort. Varför frågar du? Tänker du lämna oss?

haha nej jag tänker inte lämna er. var nyfiken bara

man bör nog tänka på att ta bort bilder, dagboksinlägg o så innan man tar bort sig dock.
Nej man försvinner inte även om man raderar sig.
Titta på tex hur många som inte varit online sdan 2007-01-15! Normalt sett ska man automatiskt bli raderad som användare om man inte är inloggad på ett visst antal månader, men det fungerar inte så här. Många av de som är registrerade som varit inloggade den 15/1 stämmer inte då det var administrativt arbete med iFokus då så även personer som borde varit raderade registrerades som var online då. Det var till och med en avliden person som var "online" då…
Men jag tror att din bild brevid dina inlägg försvinner…

#6 denna avlidna personen är borttagen nu, jag pmade en av de ansvariga om det. försöker du gå in på en borttagen medlems sida så ska det inte fungera sedan ett tag tillbaks.

#7# Hennes sida finns kvar och fotot bara. Om vi nu menar samma.

Vad hemskt finns hennes sida och bild kvar fortfarande menar du gejsa?
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

misstänker att vi menar samma gejsa, hon som höll på med russ och ponnytrav va? vill inte nämna namn.. men jag kollade ivarjefall och den personen är borta. tänker du på någon annan så pma mig namnet!

Man kan komma till hennes sida och se hennes bild. Men man kan inte komma in och läsa vad hon skrivit eller i gästboken osv. Men det tycker jag inte är fel heller. Varför ska man ta bort allt. HOn har ju funnits en gång i livet iaf. Hon dog förra våren vid den här tiden.