Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikett: ridsportifokus-tävlingar
Läst 705 ggr
Anna
0

Vinnare av Månadens häst MAJ

Så var rösterna räknade och det var några bidrag som det var jämnt emellan! Många fina nomineringar denna månad måste jag säga.

På en tredjeplats kom MiaMaria med 4 röster på lilla Lennox som prydde hennes bidrag. På en andraplats kom Lorita med bilden på det diande fölet! Hennes bild fick ihop 5 röster.
Och slutligen, på en första placering kom… Annikahass med bild nr 3, som fick ihop 12 röster! Grattis så mycket till dig!

Nu ska jag bara intervjuva Annikahass och sedan kommer intervjuvn upp här resten av månaden. Ser fram emot Juni då jag hoppas på ytterligare många fina bidrag!

MVH Anna, lekledare för Månadens häst

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

elin
0

jag blir först med o säga grattis, så grattis!! :D

/Elin

Cydonia
0

Stort grattis till alla tre! Superfina bilder allihop tycker jag. :)

Alexandra13
0

Grattis till alla tre =D

reddie
0

Grattis alla 3

gejsa
0

Grattis till er tre. Hann inte med och rösta för jag fick aldrig fram alla bilderna. Synd!

bubbelbubbel
0

men gejsa, det fanns ju en länk i artikeln så du kunde öppna alla bilderna själv, som vi gjorde förra månaden ? ;)

gejsa
0

Ja, jag vet och jag skrev där att jag inte fick upp tror det var 3 bilder. Har ju modem och tar evigheter att få fram så många foton på samma sida.

__iE
0

Grattis :)

mazze
0

grattis!

MiaMaria
0

Va roligt med en tredjeplats!! Tack så mkt ni som röstade på Lennox, han bugar fint till er ;-) Samt stort grattis till Lorita och framförallt till Annikahass!! =)

davidia
0

grattis till er!

Jill_Niss
0

Grattis, grattis!! :D

Kastello
0

Grattis till er alla 3!!!!

Thinka
0

Ett stort grattis!

Romeo
0

Grattis, ni hade superfina bilder allihopa!

Beundy
0

Grattis allihopa! :D

Anna
0

Tyvärr får jag inte tag på vinnaren, Annikahass, och tvingas därför ge förstapriset (en intervjuv/artikel) till Lorita istället. Hoppas ingen misstycker!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se