Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettannonstorget
Läst 1832 ggr
examynia
0

sadel säljes..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

finns de nån där ute som behöver en sadel..?

har en thorowgood syntetsadel allround med fishinlägg till salu. EJ utbytbara koppjärn vad jag vet.. tror att dom började med de precis efter att jag hade köpt min..jätte skön att rida i. (enligt mig:-P)

storlek vid utan inlägg.. mer mot normal med de tjocka inläggen..17,5 tum i sätet. oanvända knästöd med karborrefästning ingår.. stigläder ingår .. ett par av stropparna på sadeln är lite slitna men jag har använt ändå går nog lätt för sadelmakare att fixa.. 120cm sadelgjord kan ingå om man så vill..

för mer info skicka pm.. lägg bud helst inga skambud.

fler bilder finns att få vid intresse..

Zabbio
0

Var finns den? :)

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

examynia
0

Förlåt glömde skriva de i inlägget.. I Oskarshamn finns den..

examynia
0

*putt* ingen? går säkert att skicka med busgods om man så vill

examynia
0

*putt*

[donkeyqueen]
0

Snygg

ella99bella
0

vet att du skrev det här för ett tag sen men finns den kvar?

Mvh/Ellen<3Glad

examynia
0

oj ligger den kvar hehe:P ja den finns kvar.. dock så använder jag den nu då den nya sadeln gick sönder så är tvungen att ha den kvar fram till att jag an köpa en ny:-/

ella99bella
0

Okej säg till om du vill bli av med den!;)

Mvh/Ellen<3Glad

examynia
0

ja men de kommer jag göra.. så fort jag hittat en ny så åker den bort:P

carrrrrooooo
0

Jag är intresserad! :)

examynia
0

okej hehe de låter bra att de finns flera intresserade men som sagt just nu behöver jag den själv så at tjag inte blir sadellös… #8 har första tjing å du #10 har andra om första inte vill ha längre.. hoppas att jag har sadel till våren=)

examynia
0

jag har eventuellt en ny sadel på gång nu.. nån som fortfarande är intresserad av denna i såfall?

ella99bella
0

tror ja skulle behöva en mindre sadel så jag är inte längre intreserad:)

Mvh/Ellen<3Glad

examynia
0

okej tack då vet jag de=)