Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketthoppning
Läst 1804 ggr
LLennartsson
1

Blivande hoppstjärna?

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Rubriken säger allt!

Stall Bråna

Ponniehesten
0

Ojojoj! Nu känner man sig liten!!

Riktigt smidigt! Skrattande

Aribigga
2

Det var en mycket liten människa på en mycket stor häst som hoppade mycket höga hinder :O

lurvponnyn.vimeddjur.se

viktoria91
1

Jädrigt snäll och ärlig häst!

Skunken
0

Oj vad impad jag blev och flickan red ju mycket fint också, stilla och följsamt!

www.sweetolga.blogg.se

"Jag vill ha en hund som vågar göra fel men vill göra rätt" Rebecka Berglund

Stephanie
0

Shit, hästen var ju hur snäll som helst och ryttaren (trots sin ålder?) verkade rida riktigt bra för sin storlek! Förvånad

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

imsuchadiva
0

Hoppas verkligen att det är en dvärg som rider. Förstår inte hur föräldrarna skulle kunna tillåta detta!

Cederin
5

#6 Varför inte? Barnet klarar ju uppenbarligen av saken briljant. Förstår inte varför föräldrarna skulle hindra en sådan talang istället för att stötta den.

Medarbetare på Naglar och Hår

LLennartsson
3

#7. Håller med dig fullkomligt!

Stall Bråna

Cola&Bacardi
0

Imponerad! Ser fint ut! :)

Mvh Linnea 

imsuchadiva
0

För de första, hur kom de ens på tanken att pröva? Minsta lilla fel hästen gör så åker antagligen ungen åt helvete.
Man ser ju även i sprången över hindrerna hur ungen slungas.

Ketang
2

Fantastiskt! Man ser glädjen hos både häst och ryttare! Ser absolut inget konstigt i att det är ett barn på den hästen! Barnet är uppenbarligen VÄLDIGT duktig! Jag hade nog hellre sett det barnet på hästen än någon orutinerad vuxen! Vilket sammarbete!

Skunken
3

Tycker att ungen faktiskt sitter relativt still och alla slungas till en viss del när man går i backen. Och troligen har de tränat på mindre hinder innan. Olyckor händer givetvis inom allt men man kan inte linda in ungarna i bubbelplast :) Är man så duktig så ska väl inte föräldrarna vara de som stoppar. Vilka utmaningar man tar sig an ska inte mätas i ålder utan i hur kababel man är för att reda ut dem och denna unge är ju uppenbarlig väldigt kapabel till hoppning :) Och så liten tycker jag inte att han ser ut (i förhållande till hästen kanske) men inte till uppgiften!
Många som är betydligt äldre hoppar betydligt sämre, kanske är det dom föräldrarna som ska sätta stop istället! :D

www.sweetolga.blogg.se

"Jag vill ha en hund som vågar göra fel men vill göra rätt" Rebecka Berglund

Cederin
1

#12 Word!

Vilken ålder man än är så kan alltid olyckor hända. Varför gå omkring och oroa sig, när man kan ha roligt istället och dessutom vidareutveckla en talang!

Medarbetare på Naglar och Hår

Marsvinsmamman
1

Wow! Lydig, välutbildad häst och mycket duktigt barn!

CorneliaAndersson
0

Mycket snäll häst och ett ganska rutinerat barn!:)

Tycker det r väldigt roligt att en sådan liten människa kan ''styra'' ett sådant stort djur och att djuret lyssnar bra på hjälperna. :)

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus