Sära på hästkompisar
Nu blev rubriken lite konstig men iallafall.
Imorgon kommer grannhästen Nikita (arab/fjording) släppas ihop med Windy & Wilda, antar att det är sommarbetet de ska dela på om jag inte missuppfattat.
Nikita och Windy har gått ihop förut, och de är verkligen fästa vid varandra. Skulle man ta in bara Windy så hoppade nästan Nikita över staketet och Windy slet sig nästan…
Imorgon skulle ägaren rida just för att det kommer bli krångligt att sära på dem, men på lördag skulle jag åka upp och jag kommer ha stora problem med att sära på dem känner jag. Om det var svårt när det bara var Windy & Nikita, lär det ju vara väldigt svårt när Wilda är med.
Så, är det någon som har några tips på hur man ska kunna få ut bara Windy & Wilda och inte Nikita? Vi kommer att vara två varje gång som hjälps åt, antingen mamma och jag eller en kompis och jag.
Tar emot alla tips.
MVH Anna
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Jag har tyvärr inga tips. Dom verkar vara jättebra kompisar ;)
Jo visst är de bra kompisar, nästan lite FÖR bra…
Ingen som har tips?

Gör en Fålla =) Dvs en "ruta" som du tar in hästen i innan "riktiga" öppningen . har funkat skitbra. fattade du ? lr ska ja rita en bild i paint ? hehe
#3 Jag förstår precis, men lite svårt när det inte är mina hästar och mina hagar. ;) Annars vore det rätt smart men som sagt, ingenting som är aktuellt..

#4 hehe ok :P d e inte så svårt heller :P bara ta nåra plaststolpar å lite tråd:P hoppas d löser sej =)

e texten på #5 i högra kanten ? ja ser d så iaf :S