Bassholmen 2007
Är det någon här som ska släppa sin/sina hingstar där i år? Eller kanske bara vara på plats? Det närmar sig ju maj nu, brukar väl bli släpp i mitten av maj? Vet att det var 13 maj förra året. :)
Jag ska iallafall vara på plats med kameran, som vanligt. ;) Blir en bit att åka men ska bo hos min systers sambos familj, på deras hästgård. De har båt också så vi kan åka över.
MVH Anna
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Jag ska dit, också med kameran ;) Är 12 maj iår. Vi får hålla utkik efter stora kameror ;)
Å jag vill också på hingstsläpp! NÅn som vet om de blir nått i västmanland nånstans?? :D
#1 Är det 12 maj? Tack, då vet jag det! Haha ja, vi lär ju träffas där. :) <3
#2 Jag känner tyvärr bara till Bassholmen samt ett i Halland.
*putt*
#3 Japp, står på uddevalla komuns hemsida ;) Ja, om vi vågar, haha. <3
#5 Jaha okej. Jag som letat efter datum men inte hittat. ;) Då vet jag då! Jamen vi kommer nog stöta på varandra eftersom vi har i stort sett likadana kameror.
<3
Funderar på att åka dit, men det är ju tyvärr en ganska lång bit för mig att åka.
http://www.regret-nothing.com
#7 Jo det blir ca 25 mil för mig att åka upp.
*putt*
*putt*
Ingen som ska släppa sin hingst där eller kanske bara se på/fotografera?
Jag ska dit för att fotografera.
Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo
Uddevalla sa ni? Det är ju bara 10-12 mil, kanske pallrar mig dit om det är fint väder :)
Vad är det för något mer i halland?
#11 Tror de släpper shettishingstar på en ö utanför Halland, vet inte mer. Titta på shetlandsponny iFokus så kanske de har mer info.
Ja juust det, hallands väderö är det nog om jag inte minns fel :)
#13 Jo precis, så heter det. =) Jag tänkte först åka dit men ångrade mig då Emelie skulle till Bassholmen.
<3
Ingen mer som ska dit? :) Närmar sig nu. Emelie och jag har redan gjort upp en plan på var vi ska stå. *mohaha* <3
Jag kan inte åka dit, för långt (och dyrt) eftersom jag bor i stockholm 
Jag ska åka på kosläpp istället 
http://www.regret-nothing.com
Det var sjukt härligt där! Var där i närmare 4 timmar och fotograferade alla dessa vackra unghingstar. Var bl.a en otroligt maffig frieserhingst där som väckte uppståndelse.
Bilder hittar ni på www.annaattlid.se, vill ni se fler så säg till :)