Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterbilderfilmer
Läst 442 ggr
MiaMaria
0

Gamla bilder!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har äntligen fått min scanner installerad nu så nu har jag roat mig en stund med att scanna in lite gamla bilder. Tänkte visa er några ;-)

Börjar med en bild som är speciellt till Alex o Maja, jag på en islandshäst ;-) Ska aldrig mer klaga på hur isisryttarna sitter då jag själv sitter som en kratta på bilden. Hästen heter Audna och bilden är tagen 2001 tror jag

MiaMaria
0

Andra bilden är från mitt fotoalbum, hade en annan dator som bilderna låg på och den är nu putsväck, lika så bildern… Första terrängträningen för Cicci o Clabbe, dom som jag är häst och barnskötare åt på tävlingar.

MiaMaria
0

Bild nummer tre är från samma tillfälle. Synd att ajg rivit lite för mkt i översta bilden, dom hoppar ut i vatten, kanske inte syns så bra…

MiaMaria
0

De va någon som efterlyste ridbilder på travare, hittade såklart inte alla dom men här är en iaf. Massor med fel på bilden (min sits, bettet osv) och hästen är en av dom sämst bydga hästarna jag sett men helt underbar va han!! Har aldrig suttit på en travare med sån kapacitet och sån galopp, där kan många halvblod slänga sig i väggen ;-)

MiaMaria
0

En bild till fast fran annan vinkel

MiaMaria
0

Jag och min första sommarhäst, va väl 1991. Hästen heter monessa och va en blandning mellan knabstrupper och arab om jag inte minns fel

MiaMaria
0

Här kan vi snacka kraftfullt hopp ;-) Nog för att det är väldigt litet men Zetropello verkar tänka att han måste ta i för kung o fosterland ;-) Kallblodstravare för övrigt, bilden tagen 1997 tror jag.

MiaMaria
0

Den här bilden tycker jag är så härlig!! Våran gamal blodhund Hjalmar, finns fart i dom klumparna oxå ;-) Bilden tagen i mitten på 80-talen skulle jag tippa på.

MiaMaria
0

Sista bilden, en liten "skrytbild" kan man väl kalla de ;-) Ni som sett xXx med Vin Diesel vet nog vart platsen är. Det är i Prag och där jag står blir Vin Diesel fångad o inkastad i en bil. Va i Prag 2000 tror jag de va.

Alex
0

Härliga bilder. :) Speciellt den på hunden. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

bubbelbubbel
0

men vart tog skrytbilden vägen ? ;D

MiaMaria
0

Haha nu är den där =)

lisette
0

jag läste inte riktigt vad det stod… jag trodde jag skulle se vin disel bli inkastad i en bil… *garv*

MiaMaria
0

Haha, nä inte riktigt ;-)

bubbelbubbel
0

lisette, du ÄR förvirrad ;)

lisette
0

nej o så stod du där och såg allvarlig ut, jag fattade ingenting. kollade på människorna i bakgrunden. men ingen vin diesel där..

MiaMaria
0

Nä tyvärr, hade älskat att haft han på samma bild som mig ;-)

__iE
0

lisette: jag trodde också det, så kollade också efter han xD