Uno slängde av mig :S
Uno hade för kul! Å de gick ju in på mig!
De hände en liten olycka, men lilla uno hade visst lite för kul, så jag red ut med emma å skulle galoppera på ängen, jag fattade galopp, men han fick en så storm fart, å han tyckte de var jätte kul, så han slängde av mig, och jag ramlade över honom och han sprang över mig, jag landade på huvudet, men när han sprang på mig landade jag på armen, jag hade ont i hela kroppen, jag bara låg där, kunde inte röra på mig, jag såg en skymt av när emma kom galopperande mot mig hon hoppade av och skulle ringa ett samtal, men hennes telefon dog, då letade hon runt i min jackficka och hittade min telefon.. Hon ringer några gånger utan svar…Sen ringer hon till bella och frågar efter skörby nummret, hon får de å ringer till skörby, sedan kommer nästan alla och hämtar mig, jag hde vart tvyngn att gått en bit innan jag såg dom som hämtade mig. dom ringer min mamma och säger att jag måste åka in till akuten, nu kunde jag än så länge röra på hela kroppen utan armen… därför skulle jag åka in. Vi trodde att jag hade brutit ,m en när vi rönkade mig såg dom ingenting, , men när doktorn kände på axeln kände han en buckel, så har trodde att min arm hade gått ur led, men idag är jag som fullt frisk igende hände i lördags, jag får börja rida igen på onsdag.
Men nu är jag som fullt frisk igen, idag är första dagen sen dess jag kunde röra på armen :D

hade du hjälm/väst?
tur i oturen

#1 Jag hade hjäm, men hade dock ingen väst pga av att jag inte brukar ha de på honom.
Men jag får väl lära mig att ha de :D
Oj vad otäckt. Tur att det gick bra.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

#3 Ja, de var ju de bästa, annars hade jag nog inte fått rida på flera månader…
Tror ni vi var livrädda när vi fick samtalet eller? Usch, då blev det fart på oss..

#5 Va ni livrädda ? :S

Usch då, tur att det gick så pass bra ändå då.

usch va läskigt! vet hur det känns, ramla av hades på julafton o han trampa på armen, tog säkert 30 min innan ja fick tillbaka känseln i den o tog 15 innan ja såg helt klart igen. Hade blåmärke i över en månad o har fortfarande lite märke kvar.

uschdå! Fags o börja använda västen till han då också! :)
Oj vad läskigt! Tur att du mår bättre nu!
När jag ramla av en gång så landade på ryggen på stenhård is och sedan vart jag som förlamad i en minut. Kunde inte röra mig alls… Jätteläskigt var det :S

Läskigt!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Tur att det gick så bra Clara!
Klart vi blev livrädda! Gick ju inte att nå er heller eftersom Emmas mobil var paj. Sen trodde vi att vi såg er utan hästar och att dom stuckit. Många läskiga tankar som hann komma när vi skulle hämta er =)

#8 aa… de var inte kul
#9 jaa, jag får börja ha de.
#10 oj, is också
#11 nått liknande hände mig
#13 Ja, de var tur att ni hittade oss, för när jag låg därpå gräset och väntat ca 15 min, blev jag orolig så vi blev tvungna att börja gå…