Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 395 ggr
Maja
0

Jag åker iväg..

..till Milano imorgon så ni får försöka att överleva utan mig.. ;) Hahaha.. Det blir nog svårt för Alex, Jennie (aka Fru Bär <3) och Jonas, men ni andra får lova att stötta dem medan jag är borta.. ;) Hihi..

Jag åker imorgon (16/5) och kommer hem den 21/5 så jag blir inte borta såååå länge i alla fall.. :P

Ha det bäääääst!! Kramar

CBA
0

Milano…inte illa :o)

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

__iE
0

Ha det så tråååkigt :D (A) Nejmen :P Glöm inte o kolla vilka bär Fru Bär säljer där nere xD

Maja
0

Hihi.. Nääe, skolan bjuder dessutom på allt.. :P Vi får bara betala middag, lunch och allt annat vi vill köpa.. ;) Resa, hotell, buss till olika ställen och frukost ingår!! :)

Maja
0

#2 - Mwahahaha.. Jaaa.. Nej, nej, jag ska kolla alla bär.. ;) Hahaha.. Hur lät nu det där? ^^

__iE
0

Hahahha, jaja gör du så då ;) ^^

mazze
0

Ha det så kul o glöm inte bort oss… eller kanske du ska ;) Vi ska tänka på dig =)

Maja
0

Glömma iFokus? ^^ Hahaha.. Oh, nej.. Kommer väl smyga ner till receptionen mitt i natten och låna deras dator.. ^^ Hahahahahaha.. ;)

bubbelbubbel
0

ta det lungt med italienarna ;)

Maja
0

Tss.. Säg inte så.. ^^ Läraren frågar:
"Var är Maja idag?"
"Hon är hos Roberto!!" svarar någon.. ^^

bubbelbubbel
0

HAHA ! ;P

ja det blir ju inte lätt nu när alla vill ha dig ;)

Maja
0

Hahaha.. Aj, aj, aj.. Näääe.. Sedan har jag ju några här hemma i Sverige som vill träffa mig med.. ^^

bubbelbubbel
0

oh ooh ;)
bäst du blir svarthårig fort ;P

Maja
0

Hahahaha.. Jaaa!! ;) Hmm.. Vi ska ut imorgon kväll så då får man väl liiiite uppmärksamhet kan jag tro.. ;P

bubbelbubbel
0

hö hö ;)
är det med klassen ?

Maja
0

Njae, inte riktigt.. Vi som läser italienska i skolan.. :) 10 st blir vi + 1 lärare.. :)

MiaMaria
0

Åhh ha de så super bra!! Ta mkt kort på Ferrarisar åt mig ;-)

bubbelbubbel
0

åh så roligt :D
ta hem ett olivträd till mig, vet inte när min kusin kommer nästa gång, och jag vill ha ett olivträd ! har redan ett litet apelsin-mandarin-vad-det-nu-är-träd :D

Alex
0

Hrm.. Som att för många killar har vart ett hinder för dig förut..? Fundersam Hoppas du har ett gäng kondomer med i resväskan, och så kommer du ihåg att ta betalt nu. Trevlig resa! ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Maja
0

#16 - Såklart!! ;)

#17 - Haha.. Det får räcka med ett kort.. ;) Hahahaha..

#18 - Dig tänker jag inte ens svara.. ^^ Mwahahahahahahaha.. ;D

bubbelbubbel
0

ok då, det räcker med ett kort. :D

[slo]
0

Äntligen Oskyldig