vilka väntar föl i år???
jag har två ston som ska föla i år.
ett palominosto ,hoppas att det blir ett isabellsto föl!!
ett frisersto,tyvärr betäkt med en tinker men men …..
gå in o titta och skriv i min gästbok.
nu undrar jag om det finns fler som avlar på färg?

Väntar föl vilken dag som helst nu. Halvblodssto som är (tjuv)betäckt med en welsh kille
wow dom brukar bli kanon !!jag betäkte mitt palominosto med min Welsh mountains kille o fick en kanon snygg avkomma som kommer att tävlas i fälttävlan senare!!! lycka till

Mangis (vbl ridtravare) är betäckt med Spender S, fölar i maj.

Har två som ska föla, två shettisar.
Möjligtvis en till också då hon troligtvis har blivit tjuvbetäckt, även hon shettis dock utan stam.
I stallet där jag hjälper till så ska det komma två småttingar till våren/sommaren! :) Islandshästar :D
/Photoniq - www.alexandra.foo.se
#6 Vilken/vilka hingstar är de betäckta med? :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
har en foderhäst som ska föla i maj. Shetland. Är betäckt m Kölnäs Camillo.

har 2 som antagligen flar inom 2 vecor tjuvbetäckta ett varmblod å en shettis!!!
#0, vilken snygg tinker du har till din frieser ! :)

På Hjälmskyl blir det 9-10 föl nånting.
#0 vad har du för låt på din hemsida?? Och ¨håller med Bubbel, skitsnygg Tinker!
tack tack jo han e snygg finns i Danmark men han är bara 146 cm hög.
Hos mig på Stuteri Exzentric väntades i år ett föl. 8 april 2007 klockan 23:20 föddes hon, Exzentrics Nyponros. Welsh mountain, fux, e.Ekbäckens Savoy u.Ekbäcken Nypon e.Molstabergs Sandstorm. Savoy och Nypons åttonde gemensamma föl som, precis som alltid, noga övervakades både före, under och efter födseln.

I stallet där jag har Mirabil finns även två dräktiga ston varav den ena har börjat släppa på banden och fylla sitt juver…så snart kanske…*wiiiih*
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

jag hoppas vi får se bilder på fölisarna sen när dom kommer
Jag har två ston (stallet där CBA står) varav den ena är på dygn 330 och den andra 333 idag den 18/4
Gissa om någon är trött på att vaka…. Hon som är på dygn 330 är jag inte orolig för, hon brukar visa alla klassiska tecken, men den andra vek bara benen förra gången utan att ens ha fyllt upp mjölkbaren…
Bilder kommer när de är ute :)
Jag har presis fått ( mitt) föl. En hingst , han var tre veckor förtidigt född. Men han mår bra och är jätte PIGG . Han är en fux med bläs ( mamman är skimmel och pappan mörk brun) och en vitt strumpa.
Har du inga bilder, Hagelyckan :D?
#21 Nej men jag ska ta lite bilder:)

#23 Gattis vilken sötnos 
Tack Lorita! Hon är verkligen jättego… gillar att bli kliad i manen…

#23# Oh, så söt man kan vara då. Grattis!