Jobbintervju
Jag borde gå och sova. Imorrn klockan elva ska jag på en arbetsintervju för ett jobb som personlig assistent.
För upplysningens skull kan jag tala om att jag:
1. aldrig tidigare arbetat som personlig assistent
2. aldrig tidigare varit på en arbetsintervju
Så milt uttryckt kan man säga att jag är skitnervös 
Vet inte hur jag ska lyckas somna ikväll. Kommer ligga och fundera på vad jag ska säga för bra saker om mig själv. Och vad jag ska klämma till med om dom frågar varför jag och ingen annan borde få jobbet…
Vill verkligen ha det också! Måste ha ett jobb till i sommar, annars blir det svårt att behålla Dandelion..
Det kommer gå bra ska du se! Bara ta det lugnt så sköter det sig själv. :) lycka till!

lycka till!.. det kommer säkert gå jättebra…
Det kommer gå jättebra, ska du se! Var som du brukar så blir allt så bra så :)

Lycka till! Det går nog bra. Dom skriker ju efter personliga assistenter så det går nog bra.

Det gick nog inte så bra. Var förberedd på att svara på en massa frågor och så, men istället blev det "Nu har du ordet". Blackout i hjärnan, visste inte alls vad jag skulle säga. Var inte förbered på att hålla "tal" om mig själv utan en massa frågor 
Men gillade han som ska ha assistenten och hans fru jättemycket, så kan ju hoppas att de gillade mig med =) Och nu vill jag ha jobbet ännu mer! =D
vet ni om det finns några häst jobb i göteborg, trolhättan, vänersborg eller frändefors, brålanda eller melleud??
Det är inte kul att vara arbetslös *Snyfft*

#6 det var ett stort område. xD Billdals ridklubb söker ridlärare vet jag, annars vet jag inget..
håller tummarna för dig jn84 X)