här e hingsten!

Ja, han såg ju verkligen snygg ut.

Lille chaggy-baggy!
Såg snygg ut :)
/ Sara & Casper

vacker har ser ut att vara

snygg :)
Fín! :) aa kolla nu gjorde jag ett sånt där islänskt i!!! Hur gjorde jag ???
Hoppas det går bra shirley! :)

du råkade komma åt knappen brevid backspace ida!

Men hallå lisette! Börja inte kalla dom för sitt riktiga namn nu. Då blir det så vimsigt. Jag måste in och kolla alla hemsidor osv. JÄttejobbigt ju.

Fiiin! =)
men han var ju fin !

snygg…shirley kommer bli helt såld på honom……

Vilken snygging!!!
Harkel kommer bli glad sen, han är jättebra bäbisvakt!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Såg ut att vara en stilig kille!
Såg fin ut. :)
gejsa - Backspace = den man raderar bokstäver med.. Dvs pilen som pekar åt vänster, ovanför enter. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

#14# Va! Vad har jag nu frågat?
Hahahahahahah, nu blev alla förvirrade :D
#14 Haha, det e bra, hade ändå tänkt fråga.. Måste prova igen.. Men hallå vad ska man trycka på samtidigt som den då?? Inte bokstaven i iaf va?? argh
gejsa, i inlägg #8.. Jag tolkade det som att du undrade vad Lisette menade med 'backspace-knappen'.. Men jag kanske missförstog? :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#16 den bredvid backspace, alltså den med två apostrofer (heter det så?) som pilen pekar på.. Den trycker du på först, sen trycker du på bokstaven. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

#18# Hi, hi jag frågade inget om just det utan att hon skrev Ida i stället för nicknamet. Då måste man ju gå in på hemsidan hos dom som man inte vet namn på för att se vad dom heter i verkliga livet.

# tycker det är ganska bra att veta namnet på en medlem. känns mer personligt då… =)

#20 Stod det inte nyss i reglerna att man inte fick avslöja ngns identitet? Fast det kanske är OK om de har sagt det själva? *förvirrad*

ser riktigt fin ut!
#19 Haha jasså. ^^ Aja, jag hjälpte Murre_Uddiz i alla fall. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

#21 det är väl sin sak när man skrivit ut det på sin personliga sida, eller?
hahahaha :PPP alldeles nyss sa ni ju (elr det kanske var på Shetland..?) aja, att man inte fick va anonym, och det var nån som flummade att man inte hette här det namnet som man heter i 'det verkliga livet' ;P
í í í !! Check this out ;D
í ó é ý ú á :D
#25# Jag tror att det var på shetland…

#20# Jo, men det blir rätt så förvirrat när man skriver ibland det riktiga och iband nicknamet.

#27 för mig får ni gärna skriva Sofie istället för Pimthegreat…det gör mig inget. Blir som Lisette skriver…mer personligt

#28 man ska bara komma ihåg det med…. ;) 900 medlemmar nu… *garv*
Nämen Lisette.. Börjar du få dåligt minne redan? ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

japps :D
Han såg jättefin ut, vad roligt när skall detta ske?

#32 hon åker dit i början av april
Han ser ju trevlig ut. Är det en polsk arab? Själv föredrar jag den egyptiska typen.

#34 ja det är polsk linje i honom.. lite bättre till ridhäst än egyptisk..
Sicken heting ;)
#35 Varför är det en bättre ridhäst än egyptisk? Mina egyptiska araber jag hade innan jag fick barn var suveräna till både ridning inom dressyr och hoppning.

fast jag har fått lära mig att de är lite bättre exteriört till ridhästar.. känner tjejen som har hingsten.. har pratat med en uppfödare en del som haft honom innan.. de är väl ganska insatta och det va bla utav dessa som jag fick lära mig det..

Har oxå fastnat för den polska araben. Han är fin men stod lite för långt bort för oss.

#39 så synd!! han är helt underbart trevlig!
Han var jättefin!
vill gärna ha stam på hingsten:O) har ju själv en polska!

#42 kolla efter stall lekander
#38… bara för skoj skull! Fråga de som lärt dig att polacker är bättre än egypter hur många egna egypter de har haft till ridning!
Jag är lite smått "allergisk" mot folk som marknadsför sin ras eller linje genom att snacka ner andra…
"en som gillar både egypter och polacker då de alla är araber" he he he!!!