Spöregn ..
Cola är ÄNTLIGEN skodd nu, och jag har väntat i ca 2 veckor på att få rida. Nu äntligen, och gissa: idag spöregnar det.
Fy vad sur jag blir på vädret nu! Jag som sett fram emot detta så mycket, :-P
Vad har ni för väder?
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Mulet, det var sol för någon timma sedan. Ev att det blir en skur om några timmar.

Halvklart, emellanåt tittar solen fram. Är väl 9-10 grader i skuggan skulle jag tippa på. Bor utanför Östersund
Lite sol här iaf…
Soligt men blåsigt här i Uppsala.
Lite regn får gärna komma. Det är så torrt och hårt överallt, gräset växer inte.
Mulet, kommer säkert regn senare..
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Mulet o regnar lite då o då,fast solen tittar fram lite med ibland!! Får passa på o rida mellan skurarna,hehe.. Jag ska rida sen senare efter 6,hoppas på skapligt väder!!!

Soligt och mulet om vartannat. Men inget regn iaf
regnar lite då och då, har hållt på så i ett par dar nu.

Regnar massor här, små droppar men man blir genomblöt i alla fall.
När vi red var det i alla fall någorlunda ..
www.frihetenskaniner.se

I dag kom inget regn iaf. Ser ut att bli bättre väder i horisonten också så…
Idag kom det regn, i massor. Nu blir väl gubben (stallägaren) glad =)
vi har det lite blåsigt men annars bra. Lite regn har aldrig hindrat mig ( om inte hästen är för blöt dvs )
Här regnade det som bara den imorse.. :P Usch och fy.. ^^ Men nu är det sol!! :)
Full orkan typ. Grannens träd ligger längsmed marken -.-
Under gymnastiken idag vart det spöregn också.
Usch, vilket väder, April vädret borde väl sluta nu tycker man :/
Kram Hanna
Hanna

#15. Jag diggar de som rider fast det regnar. Mamma är inte lika glad åt det och jag får inte rida för min syster när det börjar regna i stallet. hon är så lat och tråkig!!
På sommaren när man typ rider barbacka ÄLSKAR jag när det kommer ett varmt sommarregn.. *drömmer*
Men på hösten/vintern ger jag mig helst inte ut om det regnar för mycket. Dels blir jag alltid så kall och dels uppskattar inte Windy det speciellt mycket heller. Både häst och ryttare ska ha roligt när man rider tycker jag!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Vi har fortfarande regn.
www.frihetenskaniner.se
Det är ganska mysigt när det regnar. Och desto trevligare blir det när man kommer hem till varma stallet!

Vi hade 1 grad varmt i dag samt snöblandat regn på jobbet, här hemma hade snön lagt sig till o med en stund berättade farmor. Är de verkligen 15 maj??

idag är det mulet omväxlande med sol…kan nog komma lite regn idag

Vi har blå himmel och sol. Var lite kyliga vindar på morgonen när jag släppte ut hästarna. Men det blir nog varmare under dagen.
SOL, men inte så varmt, bara en 12-14 grader nu. Ska ev komma lite regn i kväll.