Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikett: övrigt
Läst 4839 ggr
[Zkold]
0

Stallgänget på Tuva

Hittade en gammal Min häst för ett tag sen och läste ett stallgänget på tuva-avsnitt. 
Minns ni det?

Kommer ihåg att det stod i tidningen att hästarna och personerna fanns på riktigt. Borde inte de vara vuxna vid det här laget, tidningarna var rätt gamla.

Vet ni något om vad som hände när serien slutade och finns stallet "Tuva" kvar?

Finns hästarna kvar tro?

Skrattande

alexxandra_
1

Contessa från serien flyttade till ett annat stall där jag var och red, och då fick hon ett litet föl, sen flyttade hon igen, och sist jag såg henne var då min kompis var medryttare på henne och då skulle hon ha föl igen:)

Annars minns jag nästan inga andra hästar..
Eller red en islandshäst på Tuvastallet en gång för några år sedan, men tror att den flyttade också ganska snart efter jag var där:P

Själva stallet ligger ju på sånt dåligt läge, finns inga ridvägar nästan..

HolyFuck
0

Åh, minns att jag älskade den serien!

JoannaLi
1

Jag bor bara typ en mil från Tuvastallet, och har sett ett par/ganska många av hästarna, på hemsidor från stall runtomkring och så rent med egna ögon.

Förvåningen och  glädjen när jag insåg att det var den faktiska Contessa, mitt framför mina ögon, jag som var världens (tyckte jag då) största Tuva-stallet fan… xD

Dipsie'n'Poo
0

Älskade den serien! Sen kom jag ihåg att jag tyckte det var rätt coolt när det visade sig att de var riktiga. ^^'

/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.seHjärta

[Zkold]
0

Åh va kul skulle också velat se hästarnaSkrattande