Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettersajtenifokus
Läst 312 ggr
Emelie-G
0

Beroendeframkallande ;)

Jag har dragit slutsatsen att ridsport.iFokus helt enkelt är beroendeframkallande! Tänker varje kväll att "nu ska jag komma i säng innan 22 så jag orkar upp imorgon", men kommer på mig själv vid halv ett att fortfarande sitta uppe och inne på ridsport. Någon med samma problem? ;)

MVH Emelie

Anna
0

Haha varför känner jag igen mig? ;)

Är hela tiden taggad att skriva nya trådar, posta inlägg och starta frågor/undersökningar. Riktigt kul! Och sedan lär man sig massor här av alla åsikter som sägs… Wie wie!

Var från början endast beroende av foto iFokus men nu har det svalnat av lite - nu är det ridsport som gäller! Och snart anlände rju hästfoto, det lär nog bli beroendeframkallande det med. ^^

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Jill_Niss
0

Jag har absolut samma problem :) Kan inte sova utan ett besök inne på ridsport efter 23.00 :P

MiaMaria
0

Känner helt och fullt igen mig!! =) Far onsdag-måndag lär jag bli utan vare sig jag vill de eller inte…

Faxlin
0

#1: Ska vi få en sajt för enbart hästfoto?

Nog är iFokus beroende framkallande. Flera sajter tycker jag. Dock skriver jag inte så mycket inne på ridsport längre. Men jag hänger alltid här och läser.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Emelie-G
0

Skönt att inte vara ensam. ;)

Alexandra13
0

Jag måste besöka varje dag. Men jag kanske inte skriver nåt varje dag. Och om jag skriver nåt inlägg så är det mest ointressant.

Johanna
0

går i vågor… men jag är inne o kollar nästan varje dag… dock kan det gå flera veckor innan jag skriver nåt o då skriver jag massa istället .. :)

Alex
0

Jaa.. Nån får väl kanske starta ett behandlingshem för ridsport.ifokus-beroende.. Jag har fått uppdraget att starta ett för de på hundar nämligen. ;) Eller så får det bli ett enda stort, för alla ifokus-sajter. ^^

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

CBA
0

Vi kanske skulle ha en beroende.av.ifokus.se sajt för alla som är beroende *moahaha*

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

elin
0

känner igen mig Oskyldig

/Elin

Eve
0

Hehe, ja, jag är likadan ^^

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

ciss
0

Är inte sådär jätteaktiv här. Mer på kanin & Marsvin :)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Maja
0

#8 - Hahaha.. På hemmet med Lotta, Kerstin, Malin, Åsa och alla andra hundägare, rullatorer, toblerone, kinesiska sjömän m.m. ;D

Thorsson
0

Samma här:) men jag blir skitsur med om det inte har kommit in nya inlägg :)

Sussi
0

För mig kommer det och går men desto aktivare man är deto roligare är det att vara här :)

Malin-A
0

#13 o va kul vi kommer ha =D

AusaBausa
0

känner helt klart igen mig…vilken abstinens när vi var på skidsem. en vecka utan iFokus.

Maja
0

#16 - Jaaaaa.. Bara vi hittar Stian innan dess.. :P Var kan han vaaara? ;D

Murre_Uddiz
0

haha, håller mee xD  ska eg inte vara här nu…Oskyldig

lisette
0

#13 var du tvungen att nämna toblerone? gud vad gott..

beroende? något. det är illa när man kidnappar en dator på förlossningen för att berätta vad som händer en.. *fniss* och nu kan jag knappt vara onilne och missar en massa. *suck* men så är det. i'll be back. ;)

Due-Boje
0

åh, varför går ja inte och lägger mig :P

Maja
0

#20 - Haha.. Sorry!! ;)

Alex
0

Hmm.. Jag har inte ätit toblerone på hela veckan. Dags för det nu tror jag. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Emelie-G
0

Suck, nu sitter jag här igen.. Ska upp 6 imorgon och hade som plan att vara i säng senaste 22:30. Hm.. ;)

Nicey_och_Smulan
0

#24 hehe….känen rigen mig…skulle gått o lagt mej 22:00…och vad gör jag? jo sitter vid datorn…ifokus… hihi

LinneaG
0

ungefär samma här, känns som om tiden bara rinner iväg, ena sekunden är den 21 sen helt plötsligt 23!

Alex
0

Äh, hålla koll på klockan är bara jobbigt. Man sover när man är trött helt enkelt. :P

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Nicey_och_Smulan
0

Hehe men jag är trött…nått så kopiöst…haha, men jag ska sanrt sova…snart…haha

Linda
0

#0 =HÄRLIGT inlägg:)

Har ni tittat runt och sett att vi har ett ganska stort utbud nu av sajter på iFokus, även om ni givetvis tycker att ridsport är roligast:)

Vänligen/Linda

Emelie-G
0

#27 Grejen är den att jag inte blir trött, märker det först på morgonen ;)

AusaBausa
0

Vad skönt att vi är så mga som är så beroende…hihi! Värre om man varit ensam om sitt "problem"

Emelie-G
0

#31 Haha ja, vi får gå på gruppterapi eller något ;)

Alex
0

#30 Jamen då sover man på morgonen. Oskyldig

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Emelie-G
0

#33 Men om man ska upp tidigt på morgonen? ;)

Alex
0

#34 Varför ska man det? :P Är väl onödigt. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Emelie-G
0

#34 Haha jo, egentligen. Fast har man skola som väntar (helst  försover man ju sig sa att man börjar runt 12..Oskyldig ) och ett par föräldrar som tjatar hål i huvudet på en så har man inte mycket till val. ;)

Alex
0

Usch, de där dumma föräldrarna. :P

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Emelie-G
0

Suck ja, de ska alltid förstöra. *hrmf*

Faxlin
0

Visst är det mysigt med detta iFokus beroende. Har ju främmande här men sitter ändå vid iFokus. Snacka om sociala vi är. Sitter vid samma databord, vid en varsin dator inne på iFokus.
Vi behöver nog ett liv. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Emelie-G
0

#39 Haha, så sant så sant ;)

SUCK, nu är jag fast här igen, när jag börjar 8 imorgon.

Nicey_och_Smulan
0

#40 Jobbigt…jag satt uppe vid datorn tillkl 2 i går natt och jag gick upp 5.50 för att jobba….behöver jag säga att min dag i dag har vart seg…? hehe

reddie
0

Den här sidan är verkligen beroende framkallande. Ser fram emot sommaren då jag bor i sommarstugan utan internet. Mitt Rehab…