Vilken färg?
Vilken färg är den här travaren? jag tycker den ser gulsvart ut, men vet inte om varmblodstravare kan vara gulbruna/gulsvarta?
Eller är den bara ljusbrun/brun?

jag tror den räknas som fux
Tror också på fux. Brun är den ju inte eftersom manen inte är svart.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Men fux kan den inte vara för fuxar får inte ha svarta hår.

Hm. Knepigt.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Jag tycker faktiskt den ser ljus-/gulbrun ut.
Är man och svans brun eller rödaktig?

du vet itne vad pållen heter. för isf är det ju lätt att ta reda på genom travsport.se
Jag skulle säga vanlig brun med solblekt man, men bilden var inte den bästa för färgbestämning (dock en rätt fin bild =)
kan inte vara fux i alla fall den hade väl svarta ben
ser ut att vara lite bork-aktig

gissar på brun med solblekt man eller fux då den är väldigt röd. ljuset kan ju luras till svarta ben, men kollar man i kanterna så är dom röda
tror nästan inte att gulanlaget finns på travare och manen kan blekas lika lätt på en gulbrun som en brun. en gulbrun är dessutom ljusare och guldigare i färgen. så bara för att manen är blekt så betyder det ju inte att den är gulbrun…
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

har kollat igen nu och den ser verkligen inte gulbrun/bork ut på nåt vis
Peppe, den bilden du har, det är en bork om du ville visa mig den. Jag vet hur en bork ser ut.. Tro mig. Om du menar av ljuset bedrar på travhästen så gör det inte det. Jag ser inget rött på kroppen på den. Och jag tycker inte den är fux, den är knappast röd för att va fux, snarare gul… Manen är inte svart på en fux. Vill faktiskt ha den till brun jag med nu när jag ser att det har röda toppar på manen. Men det är en konstig brun i så fall.

Tycker den ser ut att vara brun med svart (solblekt) man

Skulle säga en konstig brun färg =P…

Är det du som tagit fotot Rubhel? Och är det ifrån i helgen (lördags) så är hästen på bilden brun.

#13 du behöver inte brusa upp så mycket. det är inte bara du som sagt gulbrun, och jag motiverade varför jag trodde att hästen var brun med solblekt man alt fux. jag börjar tro mer och mer på fux ju mer jag kollar på bilden. annars är hästen extremt blekt eller så luras ljuset

jag har ångrat mig till brun pga öronens svarta kant
Ljusade upp bilden lite, och måste säga att färgen ser väldigt konstig ut.. Hm..
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Om kortet är taget från helgens v75 så är det en brun häst.
Eftersom det är Gunnar Melander som kör så borde hästen vara My pal n.o (om det är från helgens tävlingar)
http://www.atg.se/HastDetaljServlet?view=resultat&hastnyckel=587575

Tur att jag inte skrev på jobbet, i denna datorn med bättre skärm så är hästen helt klart brun.

#20 Precis vad jag just skulle skriva :-)
*** Kärleken övervinner allt ***
Det är inte jag som fotat bilden.
#20 Ja det stämmer att det är den hästen. När jag var i skolan kollade jag upp honom på travsport.

så var problemet löst…