Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettannonstorget
Läst 735 ggr
examynia
0

finns de nån där ute?

jag ville bara kolla intresse å tillgänglighet på medryttare i eller runt Oskarshamnstrakten. då jag funderar på att EVENTUELLT skaffa en medryttare.

de är så att jag känner att jag skulle eventuellt kunna behöva hjälp med min häst i främst dressyren.. då han "kan" en hel del mer än jag gör.. å som läget ser ut nu så har jag inte råd med tränare osv. kanske t.o.m så att medryttaren kan å vill lära mig ett å annat inom dressyren då jag alltid bara varit skogsmulle människa men nu när jag har en häst som kan är jag sugen på att lära mig själv mer å även att medryttaren kan träna honom så att han inte tappar en massa av sin dressyr. (lite rörigt men hoppas att ni fattar ändåTungan ute)

så om de finns nån där ute som eventuellt är intresserad så hör gärna av dig=) om ni vill veta mer om honon så PMa så ska jag försöka beskriva honom så gott de bara går..=)

vill som sagt kolla om de finns nåt intresse å sådär innan jag bestämt mig.. å förstås så är kemin mellan oss alla tre det viktigaste. Glad