Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikett: övrigt
Läst 472 ggr
...P...
0

En kärlekshälsning till min häst!

Hon är helt underbar!!! Världens bästa att rida och så väluppfostrad att hon nästan torkar munnen med servett efter maten! Trots det är hon superbusig ute och bockar gärna lite med en erfaren ryttare. En nybörjare bär hon runt så försiktigt som vore den gjord av porslin!!! Alltså hon är det bästa o coolaste hästen jag någonsin har "känt"! Hon skulle inte gå ett steg utan att fråga mig om lov, idag byggde jag bana i ridhuset utan att hålla i henne, hon gick efter och stannade när jag sa till. När jag ska mocka hennes box ställer jag bara henne utanför så väntar hon tills jag är klar, då går hon in igen. Därtill är hon den bästa häst jag någonsin har ridit - hon gör att du ber henne om i dressyr -alltd i naturligt fin högrest form och elastiskt steg. Man kan sitta i samlad förvänd galopp i hur många varav som helst, sedan styr man henne mot ett 1.20 m hinder och hon flyger över! Säkert ingen som orkar läsa detta tjejiga kärlekstjafs, men jag var tvungen att skriva av mig!! :)

Wanilj
0

Kul att det fungerar så bra!! Vad är det för stam på henne? Bara nyfiken nu när det är "hingstdreggeltider"

Mvh Wanilj

...P...
0

Hon är e. Stanford ue. Urbino

tessa
0

Hon låter verkligen ursnäll och jättehärlig, kul att ni funnit varandra!

Mvh Tessan