Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterbilderfilmer
Läst 1645 ggr
LinneaG
0

Film

Har inte haft så mycket för mig idag så blev en liten film om Bye Bye Sandy.

Vad tycker ni?

http://www.youtube.com/watch?v=23NyBy2iQy0

thilda-
0

vad fin :) vad heter låten?

Maja
0

Söööööt!! :)

#1 - Heaven heter det.. :)

LinneaG
0

cascada - heaven (candellight)

thilda-
0

Ok;)

amand
0

Började grååtaGråter Sorgligt ju!

(Oj! Glömde sätta på högtalaren! :P)

LinneaG
0

#5 - kolla igen då, låten är bra =)

E_hjo
0

Jättefint!  =)

LinneaG
0

putt =)

Emelie123
0

Jag tyckte den var jättebra. Började nästan grina, jag ryste i hela kroppen när jag såg den. Den var jättebra.

geea
0

Åh vilken fin! Tårarna lurade i ögat! Skulle vilja lära mig göra filmer med musik till jag med..

Älskar_hästar
0

Sorligt, fick tårar i ögonen.. Jättefint!

Kommer sakna henne också.

Nicey_och_Smulan
0

Jag är en väldigt blödig person….tårarna bara rinner ner….en jättefin och känslosam film. jag tycker att du har passat ihop bilderna så bra med texterna. och ett väldigt bra låtval =)

*tårkar tårarna* Jag blir ju såklart nyfiken. Hur gled ni isär? Varför? Har hon flyttat redan, ska du sälja henne?

LinneaG
0

#10 - det var inte svårt alls!

#11 - som tur är ska hon inte flytta så långt! Red henne i torsdags faktiskt!

gejsa
0

#13# Är du kvar här trodde att du gått och lagt dig eftersom du inte svarade på den andra tråden.

Malin-A
0

jätte bra film..

Malin-A
0

jätte bra film..

LinneaG
0

putt =)

Nicey_och_Smulan
0

Får man inga svar…..se #12….

MiaMaria
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jätte fint!! Lägger in en bild sen jag va o hälsade på Sandy o c/o

Ove-D
0

felpostat

mazze
0

jättefin film!

Yessica
0

Vilken fin film! Börjar nästan gråta ju.. Sorglig på något sätt liksom. Undrar som Nicey_och_Smulan.. I inlägg #12….

Ha en bra dag!

Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

Peppe
0

rullade en tår här med…kunde inte låta bli att tänka på den dagen Peppe och jag skiljs åt…kommer aldrig hitta nån som han igen Gråter

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

LinneaG
0

#12 - oj, förlåt, missade ditt inlägg!

Problemet var väl att ja fick henne oinriden och lite för pigg för en tjej som endast ridit ett halvår. Allt gick bra i början, sedan fick hon bättre kondition, muskler och blev piggare, åkte av några ggr, sedan blev det uppehåll med ridningen då ja inte hann med henne, då ja börja gymnasiet. Men då flyttade ja henne till Bålsta, för att ha tid med henne igen, men märkte då att vi inte passade ihop, eller att ja helt enkelt inte klarade av henne just då. Ja lämna ut henne på foder till en medryttare som redan ridit henne några månader och nu i december efter nästan ett år ute på foder så sålde ja henne till fodervärden. Och jag är så glad att ja hittade carina, för de passar riktigt bra ihop och trivs ihop till max!
Hon ska flytta den 27 maj.

gejsa
0

Men varför ska hon flytta hästen? Skulle var jätteglad att få stå i ert stall med dessa stora hagar.

LinneaG
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hon vill ha bättre ridvägar, och hittills har vi inte heller haft vatten i stallet.

gejsa
0

Oj, hur har ni gjort för att få vatten då?

LinneaG
0

vi har dunkat hemifrån hela tiden, men hade vatten i höstas med det frös i vintras o pumpen gick sönder.
Men nu har vi en ny pump o vattnet funkar igen

gejsa
0

Oj! Det måste verkligen varit slitsamt. Eftersom hästar dricker så mycket.

LinneaG
0

jo, blev en del dunkar per dag.

MiaMaria
0

Fick en chock när jag hälsade på Sandra o hon berättade om erat vatten och att ni fick köra dit de i dunkar, huuua va jobbigt!

Nicey_och_Smulan
0

#24 Tack för svaret….hehe…bättre sent än aldrig =) Tyvärr kan det ju bli sådär ibland. Inte alltid lätt att veta ifall man passar ihop ifrån början. Men vad bra att det har löst sig och att du är nöjd med den nya ägaren =)

LinneaG
0

#32 - ja, bättre sent än aldrig, men tog allt ett tag! Ja är jätte nöjd med hennes nya ägare, de passar kanon ihop!

gejsa
0

#31# Ja, och en hel vinter sedan. Det hade jag aldrig accepterat eller orkat. Pumpen gick sönder i vårt stall med för ca 2 månader sedan. Det kom dit en sprillans ny samma dag. Det är bara att åka och köpa en ny och gubben fick byta den i all hast. *ler*

LinneaG
0

putt