höjden av otur
besiktigade subarun igår. den fick körförbud, en av fjädrarna var brusten. det såg för jävligt ut. totalt var det fem st besiktningsmän som var och kollade på den. fick inte ens köra den där ifrån. fick ringa till jobb och be någon hämta mig. hopplöst.
imorgon ska den skrotas. lite synd för det var en bra rackare som har räddat mig många gånger när jag varit nära att köra ut i skogen.

-Åhh stackare..vad sorgligt..

aja ajg har ju en trevlig toyota celica att köra…

Celicor är ju super roliga ju..
(Hade en kille förut som hade celicor, supror, MR2:or..)

Men inte behöver den skrotas av den anledningen. Sälj den vet jag.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

typiskt subaru, om de va en pickup, tror gubben förbrukat 3st på våra 6år ihop *s*

nej en liten trendy. en fyrhjuling.
åsa vi får nog inte mer för den om vi säljer den. det är mer problem..

okej, annars brukar en händig gubbe kunna fixa sådant. Synd att du inte bor närmare, då hade jag tagit den av dig. Så hade min gubbe fått fixa den som stall bil åt mig.
Audiatur et altera pars
skrotade min gamm-saab igår. en 9000 -89. hade bara ett litet fel, me orkade inet lag å ingen ville köpa, så den fick vandra vidare…. lite sorgligt faksitkt!

# 7, min gubbe är otroligt händig. han är utbildad bilplåtslagare och jobbar som bilglasmästare nu.. hade det varit lönt så hade han fixat den, men det kostar mer än det smakar. men det är verkligen en perfekt stallbil!

Jag hade bättre tur med min Toyota Camry, klarade besiktningen i dag, men så la jag oxå 5000kr på den förra veckan, nya bromsskivor, backar osv.
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

*garv* jag måste ha varit jäkligt trött när jag skrev vissa inlägg. den är givetvis fyrhjuling, vilken bil är inte det??? menade att den var fyrhjuls driven…

# 10 usch, bilar slukar pengar.. men hur gammal är den?? subarun var trots allt en 87:a så den hade använt sin sista livlina…

Ja, men visst är det sorgligt när gamla trotjänare går till sista vilan. Tycker det med bilar också faktiskt.
Hmm, jag är nog knäppare än vad jag trodde. hihi
Audiatur et altera pars

# 12 den är av årgång 1990, men den går så jäkla bra att jag tyckte den var värd att satsa lite på, annars hade den gått till skrot.
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Nej, Åsa jag tycker också som du. Var jätteledsen när jag krockade med min älsklingsbil Volvo 245:an så den var tvungen att gå till skrot. Inget konstigt i det tycker jag.
Vi tog t o m sista fotot på bilkyrkogården att ha som minne. he he

haha, skönt att höra att jag inte är ensam om att vara lite småtokig. hihi
Audiatur et altera pars

*garvar* jag tänkte faktiskt göra detsamma med subarun. hade det inte varit för den så hade jag haft en stor hjort i fiaten…