http://w1.431.telia.com/~u43104325/Slakt/index.htm**
Ja du kära Klara . är hästen din ? Hoppas hitta en åt mitt barnbarn Sandra , hur gammal var du då du började rida
Kram från farmor Barbro och Gott Hästår
**

Hästen är inte min. Det är ridläraren på ridskolan som äger den, hon köpte den från en cirkus och innan dess kommer den från trelleborg. Jag har levt hela mitt liv på hästryggen då även min mamma red innan.
/Carin

Kroppen ser fin ut och benen ser ovanligt bra ut för att vara en så liten häst, jag hade nog velat se en bild framme från också för att hunna bedöma benställning och plats mellan frambenen på hästen. Den ser ut att kunna hoppa bra, fast jag skulle ha velat ha ett något mindre/kortare huvud. Den skulle göra sig bra framför en vagn också, ålder? Stam? Funderar du på den hästen eller ville du bara visa mig ett vackert tigerskinn? Kan han många cirkuskonster?
#1 detta är min Knabstrupper storlek mindre sen har jag en till som nog blir maxad D-ponny.
Är det en Knabstrupper du vill ha åt ditt barnbarn eller "bara" en liten ponny att rida?

#3 Hästen är inget jag funderar på utan vi hittade den på en cirkus här i somras och det slutade med att ridläraren köpte den/tog den som del i betalningen av ängen som cirkusen hyrde av dom. Så det finns inga papper alls, så han får registreras som knabstrupper med okänd härstamning, och det är därför jag har tagit kort på honom. Det är en liten hingst, tror han blir fyra nästa år. Han är döpt till Püntchen (pricken på tyska tror jag att det är). Kommer ursprungligen från en hästhandlare eller liknande i Trelleborg. Några cirkuskonster kan han inte så jag vet inte varför de hade honom, men de påstod att de hade haft sex stycken likadana. Dock är han en riktig liten pajas och jag känner igen mycket idéer från min egen häst. Så lite knabstruppergener måste han ha.
Skickar med en bild framifrån, kanske inte så jättebra men det var inte meningen att vi skulle ha någon framifrån:)

Vart tog du vägen?
Fick aldrig något mer svar 

Förlåt jag firar min 5 åriga bröllopsdag i dag
Han har en trevlig uppsyn och benen ser bra ut framifrån också, trevligt med volym mellan frambenen vad ska han användas till? Får man kanske möta honom på Knabstrupper riks? 

Grattis:) Då ska jag verkligen inte störa mer.
Han ska användas till lite allt möjligt. Både ridning och körning. De har planer på att starta honom i ponnygalopp då han har många fördelar mot shettisarna emn ända bara är 1m hög:) Jag hade tänkt ta med honom till Riks då jag antagligen har sålt min häst då men ändå vill på Riks. Har haft lite ångest för att inte ha något att visa men nu har jag ju hittat det:)

Grattis till er 5 åriga bröllopsdag Kiara!
Hoppas att ni har det bra?! 
ja grattis måste man säga :D

Jag ser framemot att se honom och hittar man bara en rytare så är ponny galopp jättekul…men blir han fyra så är han mer och tävlar om unghäst talangen nästa år då
Jag har tömkört Kiara i dag och hon börjar fatta…Ametist har växt ur selen så jag får köpa en ny nästa vecka men honom logerade jag i dag, det gick bra så klart, för det är han duktig på. Spännande vi kan ju sporra varandra lite i träningen här via iFokus det skulle vara kul.
Gott Nytt År till dig och alla andra och alla små pållar.
#7,8,9 Jo vi har haft det mysigt, jag har fortfarande kvar pirret som att vara ny kär med honom 

Kiara! Vad kul att det finns kvar. Vi har varit gifta i år 28 år så pirret är borta hos oss. Numera är det mer det kamratliga som finns kvar tyvärr. 

Kamratskapen den finns där också, men även pirret och det där att man bara måste ringa varandra…eller ett litet SMS men bara måste
jag måste bara skriva att era prickiga hästar är jättefina

Tack
varsågod… dom ÄR fina.
skulle själv vilja ha en någon gång…

#15 håller med dig. Jag oxå. Någon gång när plånboken blir stoooor, eller åtminstone innehållet. ;-)
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Har också en prickig ponny. Min underbara Nutella

#17 Vad kul
Vad är det för någon? Ålder? Vad använder du henne till mm? *jättenyfiken på alla dessa prickiga pållar som finns i sverige*

Hur går det med "pricken" carcar

Jag håller inte på så mycket med honom utan det är andra tjejer. Jag har tyvärr inte tid. (Men jag var faktiskt och hälsade på honom igår) Men han är i alla fall riden lite och tömkörd, så förhoppningsvis blir det unghästtalangen till sommaren. Den ***** hästägaren ska bara se till att få in passansökan till honom, jag har ordnat kort och allting, den ska bara skickas in, men det är tydligen svårt *suck* Att vi inte tänkte på den lille prickiga när du var här neråt på bandy, han bor alldeles precis vid bandyplanen, det är nog bara 500meter bort tror jag.