Avatarn (elr hur man nu skriver det..)
Hej hej :P
Jo, är det bara jag som ser det att min Avatar e rätt stor? =P Gör ni det oxå?
För jag har inte skickat nåt sms elr betalat för större bild :P Den kanske inte är HELT stor, men stor tycker jag, hihi.. (så ba e den lika stor som dom små xP)
Kan det vara så? :P haha. Att kanske just bara den här bilden är stor? För jag har ju sett att ni har fixat så att de små bilderna är i mitten av 'rutan'…
=)

Nej, den är inte större. Men den har hamnat i mitten.

Fast min har ju också blivit större ju.

de har kanske fixat så att avatarerna är lite större än tidigare?
tycker det ser najs ut faktiskt.
dom har nog fixat till så att dom snyggats till, så ni slipper dendär pilen och så. jag tycker med det ser finare ut :)

Jag håller med, mkt bättre när vi fått tillbaka storleken igen å med mitt-placeringen :)

Dock så ser jag min egna som uppe i hörnet, är bara andras som är i mitten :P, fast den är större igen.

#6 vad du är besvärlig… ;)

Hi jag med snuttan. Men det gör inget. NU är det mycket, mycket bättre. TAck killar. *ler*
Hihi.. Min har också blivit stor ju.. ^^ Hmm.. Den är lika stor som om jag skulle ha betalat ju.. ;P Hihi..

Nja, inte riktigt Juve.
Den var stor nyss ju.. :P Meeh.. Hihi.. Nu blev den liiiiten igen.. ;)
haha, okeej. Så ni ser min som liten? :P Jag ser alla som inte har betalat till större som små oxå xD
Happ, då lurade ni oss då! =D haha
Äntligen, nu ser det mycket bättre ut!
Jag ser också alla andras i mitten och min liten i hörnet.. :p

men vänta nu, är ni NÖJDA? *hoppar upp och slår sig på* ;)

Min är i hörnet med pilen kvarhängandes. Ser det så ut bara för mig eller? Alla andras är i mitten. Ska de kanske vara så 

din är i mitten hos mig sussi…
prova att ladda om din bild?
#17 Jag ser oxå min egna i hörnet, men alla andra i mitten… : )

kan inte ngn ta en skärm dump för att visa hur det ser ut?

tack jennie! ;)

en dump på hur det ser ut för oss andra kanske? där man ser både andras o er egen?

tack tjejor, har felanmält det! ;)
Lisette, tro det eller ej men vi (eller jag iaf ;) kan faktiskt bli nöjd ibland :P
#27 nähä?? haha, KAN vi verkligen bli nöjda (visslar) 

mohaha, den här tråden var trevlig.
Skojigt att se att ni märker att grabbarna har lyssnat på åsikter som lagts fram och gjort det bästa av det :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Ja väldigt snyggt med att ha bilden i mitten och utan pil. Bravo =)
Jen, ja men det är ytterst sällsynt ;)

Hi, hi MiaMaria tror att det bara är fel hos dig isf. När jag tittar på din nu så är den i mitten och är lika stor som dom andra.

fick detta svaret:
För IE:
1. Högerklicka i sidan inlägget/personliga sida/eller annan sida där pilen är kvar.
2. Välj Uppdatera
3. Upprepa på andra sidor om det behövs.
För Firefox:
1. Högerklicka i sidan inlägget/personliga sida/eller annan sida där pilen är kvar.
2. Välj Denna ram, Uppdatera
3. Upprepa på andra sidor om det behövs.
och lite info:
Länken visas ALLTID för de som inte har stor Avatar.
Pilen visas ALLTID när man tittar på sin EGEN Avatar och inte har köpt stor Avatar.

Ja precis Gejsa, det jag försökte skriva men va nog lite för stressad då eller nå =)

#34 Så när man ser sin egen bild så kommer man alltid att se pilen om man inte har köpt större??

#36: Exakt, så är det. Man blir aldrig helt av med pilen eller länken såvida man inte köper den större avataren. Men det rör sig i sådanafall om 30:- som är en engångskostnad. :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#37 Okey….gott gott…inga oklarigheter här inte =)