Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketttävlingar
Läst 769 ggr
joytick
0

Joy hoppade clear-round idag :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag så var Joy med på sin första "tävling" på vääääldigt länge :) En lätt liten bana, ca 40 cm hinder. Hon tog sig runt, och fick en vit rosett :D  Hon var så söööt.

joytick
0

Låter som att hon sprang runt där själv, men nej, det var Erika (beundy) som red :)

joytick
0

Båda var jätteduktiga :D

Faxlin
0

Ohh, vacker häst. Vad roligt att det gick bra för dem. Grattis till rosetten.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Fiona
0

grattis :D

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Beundy
0

Joy var en duktig ponny :D Söt i rosetten!

gejsa
0

Grattis till rosetten. Vad betyder den?

Beundy
0

#6 Den betyder bara att man har tagit sig runt banan utan en vägring lr ett rivet hinder

gejsa
0

Aha, tävlar aldrig så jag har ingen aning. Men det är säkert kul.

gejsa
0

Aha, tävlar aldrig så jag har ingen aning. Men det är säkert kul.

__iE
0

Grattis till rosetten, kul =)

tessa
0

Grattis, vad härligt!! =)

Murre_Uddiz
0

kul :D grattis!

joytick
0

Jaa, känns jättekul då Joy är en riktig klumpeduns på att hoppa, även fast hon tycker att det är roligt :). Synd nog så verkade ägaren bli lite sur (sotis kanske?) över att Joy hade blivit riden av en annan ryttare. Tråkigt när folk inte kan lita på en, skulle ju aldrig sätta någon på Joy som inte kan rida henne bra? Erika hoppar ju Joy bättre än vad jag gör, annars hade jag ju haft med henne själv.

tessa
0

Viktigare att de tycker att det är roligt, än att de är smidiga… ;)

Nu vet inte jag något om varken hästen eller folket kring henne men om någon annan rider hästen utan lov, är det kanske inte så konstigt om ägaren inte blir så glad…? Bara en tanke. Är ju själv hästägare med superkoll på vem och vad som görs med min häst.. =)