Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettannonstorget
Läst 5018 ggr
[Angel88]
0

Trav häst bortskänkes!!

http://www.blocket.se/vi/11885586.htm?ca=15_s

kolla annonsen om ni är intreserade finns i klippan tror jag

lisette
0

där har säkert hänt ngt med den hästen med tanke på att den är så ung o är efter lindys crown.

om det inte är en skämtare…

ciss
0

Tror samma.

Men är det värt att skämta för 20 spänn? ;-)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

lisette
0

det tycker jag nog att det är… *fniss*

[Angel88]
0

prova och ring i stället för att dömma på för hand!!!!!

Klasselover
0

Dom kanske har akut platsbrist? Har sett många sånna annonser.

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

elin
0

Har ni kollat vems annonsörens nummer går till elelr om det finns med på ex: eniro?

/Elin

Ida_79
0

men dom skänkes juh inte helt o hållet… Mot pass kostnad står det!!!

Kratern
0

#7 Var står det?

[Angel88]
0

#7 ja vart står det?? tror du läst helt fel??

davidia
0

det står ingenting om passkostnad.

lisette
0

det finns inte en chans att de skänker bort en tvåårig häst efter lindys crown utan att det är ngt med hästen…

dessutom så var jag inne o kikade nu på en sida och lindys crown dog 01. om det verkligen stämmer så har den här hästen blivit gjord av frusen sperma… =S

[Angel88]
0

vad gjör det då?? om den e tagen av frusen sperma då?

lisette
0

jag var inne o kollade på travsport och det finns inga reg avkommor efter 2002.

antingen så är det bluff eller så är lindys crown morfar/farfar..

#12 det gör absolut ingenting. men jag betvivlar annonsen.

PimTheGreat
0

hmmm…vad skumt det låter när jag läst denna tråden….

mazze
0

Det kan knappast stämma, verkar helmysko. Det står ju dessutom att hästen är hel o fin. Vem skänker en sådan häst bara sådär? Isf måste den ha någon form av lynnesfel… Men det är knappast Lindy´s Crown som är pappa. Senaste avkomman är 2002.

gejsa
0

Hi, hi lisette du är en riktig spion du.

Nicey_och_Smulan
0

Mobilnr fanns med på eniro ja…men det kan ju va nån som skämtar med den här personen…kanske nån som fyller år…jag kan inte riktigt förstå typen av de här såkallade skämten…

Faxlin
0

Någon som ringt och frågat? Kan väl vara smart istället för att vi sitter och tror en massa.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Nicey_och_Smulan
0

Ja det hade nog vart smart. Men jag ringer då inte eftersom jag inte är ointresserad av annonsen…skulle bli lite fel då….

Faxlin
0

haha, jag ringer inte heller. Jag är inte heller intresserad. Men jag tänkte att de som siar om annonsens sanningshalt kan slå en signal. ;-)

Audiatur et altera pars

Nicey_och_Smulan
0

Hehe…nä det skulle nog bli lite tossigt att ringa då ;)  Du vet väl att det e mycket roliagre att sitta o gissa än att faktiskt ta reda på sanningen…? Hehe…

Faxlin
0

haha, ja det är väl så det är. Och vad ska man annars tala om. Inne på iller diskuteras folks priser i varenda annons. Så varför inte. Det hör nog till tror jag.

Audiatur et altera pars

Nicey_och_Smulan
0

Hehe…ja det hör nog till som du säger…hihi…och vi människor kan ju inte låta nått vara heller så vi måste sönderdisskutera allt intill minsta detalj…hehe så ni e tjötiga inne på iller oxå….det va väldans då…skulle jag vl aaaaaldrig kunna troooo… ;)

gejsa
0

Men vad då…..det är ju ett diskussionsforum ju. *ler*

lisette
0

annonsen är bort nu så vi lär aldrig få reda på sanningen. ;)

Faxlin
0

#23: Där är det värre. Där skäller de över att de inte får diskutera priser och sådnat. För att i nästa sekund skälla över att de får det. omöjligt att få dem nöjda.

Audiatur et altera pars

Nicey_och_Smulan
0

#26 Usch och fy då…. men det e inte bara otrevlig stämning där va?

Faxlin
0

#27: Nej inte enbart. Men tillräckligt mycket för att jag börjar ledsna som värd i alla fall. Usch vad jag gnäller nu. Men det är verkligen inte skojigt numera.

Audiatur et altera pars

gejsa
0

#28# Men det är väl bara att sluta vara värd där och fortsätta på dom andra ställena. Du är ju där på flera ställen. Det ska vara kul att gå ut på iFokus annars får det lika bra vara tycker jag.

Faxlin
0

#29: Ja det har nog föresvävat mig. Men iller.ifokus är ju liksom mitt skötebarn. Och om jag inte håller i tyglarna så vill jag nog inte riktigt se vart det brakar hän heller. ;-)
Men vi får se. Just nu är jag dock väldigt frånvarande värd i alla fall. Men då både jag och medarbetarna får hugg om att vi är jävliga varje dag så börjar man ledsna. :-(
Har nog aldrig känt mig så jäkla dålig som jag gör nu. Oavsett vad jag gör så gör jag fel liksom.
Usch ja, så klagade jag lite mer. Tack för att ni ids lyssna i alla fall :-)

Det gör i alla fall att jag sätter stort värde på de andra sajtvärdarna på de olika sajterna. Vissa djursajter har sitt eget mått av tråkigheter. Och jag ger de en stor eloge att de orkar vara lika glada och trevliga jämt. Önskar jag var som dem.
Dagens ros till alla dem, de vet vilka de är. ;-)

Kram Åsa

Audiatur et altera pars

lisette
0

åsa - jag vet hur du känner dig, det vet du! men det är säkert bara en övergående fas. snart är det lika roligt igen att vara sajtvärd… tycker det är synd att medlemmarna inte uppskattar ditt och dina medarbetares jobb, utan er hade inte sajten funnits. bara synd att folk inte inser det. *kramar om*

gejsa
0

Ja, livet går ju upp och ner hela tiden. Ibland är allt jättelätt och roligt och ibland vill man bara gå och lägga sig med något gammalt över sig.

Jag tex blev ju påhoppad på en annan sajt (tror du vet vilken Åsa). Jag gick ur där på en gång. Tycker inte att man ska behöva sitta och ta emot skit om hur jag sköter mina djur (en viss sorts djur). När dom inte ens vet hur jag bor eller sköter dom. Det var en som var på mig där och dom andra vågade inte göra eller säga något särskilt.

Faxlin
0

#32: Japp jag vet vilken. Men gejsa, jag sa ju ifrån ju. Generad Fast du kanske inte såg det? Jaja, hur som helst. Jag håller med dig om att livet går upp och ner. ;-) Men det vore onekligen trevligt om nerfärden kunde brytas med lite uppåt nu. Eller ja, det börjar det kanske göra då jag snart ska till stockholm för introduktion till ett jobb :-)

#31: Tackar för kramen lisette. Hoppas så att du har rätt och jag åter kan känna att det är roligt igen. Saknar liksom det. ;-)

Kram på er båda.

Audiatur et altera pars

bubbelbubbel
0

åh åsa, det kommer kännas bättre snart, det hoppas jag verkligen, det verkar som att alla ifokussajter drabbas av lite pms ibland, och jag förstår dig också. försök att härda ut, det är ju som sagt ditt skötebarn…:) *krama om*

Faxlin
0

#34: Jag försöker se det positivt nu. Jag har ju mer tid att vara här inne med er då jag tycker de är jobbiga. ;-)
Så kan ni få tycka att jag blir lite jobbig ett tag så kan ni njuta när jag får orken tillbaka inne på iller ;-)

Audiatur et altera pars

gejsa
0

#33# Nja, du sa väl inte ifrån när det gällde just detta tror jag. Det var nog en annan sak då. Om utevistelsen.

Faxlin
0

#36: joho jag påpekade även då att du var en stor djurvänn. ;-)
Men jag kan ha försvnnit i mängden där. Många elaka inlägg i de trådarna som var på G då. Tyvärr.

Audiatur et altera pars

gejsa
0

Ja, det slutade ju med att hon fortsatte skriva skit privat också. En väldigt konstig människa måste jag säga. Är hon kvar där än?

bubbelbubbel
0

vi tröttnar aldrig på dig åsa :) du får vara här hur mycket du vill, bara roligt :D

Faxlin
0

#38: nepp hon blev faktiskt avstängd. Den enda mig veterligen som blivit det. Inte bara dig on attackerade. Hualigen, den var farlig den.

#39: Naw, vad sött sagt. Generad Tackar.

Audiatur et altera pars

gejsa
0

Ja, men det kändes ju skönt. Fast lite konstigt att inte sajtvärden kontaktade mig då.

Faxlin
0

#41: Ja det kan man tycka. Fast hon kontaktade inte mig heller. Och enligt vad jag vet tog hon inte kontakt med de andra heller som vart trakkaserad av den människan.

Så en klen tröst, du var inte ensam. ;-)

Audiatur et altera pars

gejsa
0

Ja, det var en stor tröst måste jag säga inte klen. Man mår inte så bra efter en sådan händelse på ett tag. Bli anklagad att inte sköta sina djur när jag gör allt för mina djur. Hon känner ju inte mig precis. Eller hur jag bor osv.

Faxlin
0

Du slapp smutskastning på andra forum i alla fall. Det var mer än vad jag och ett par till klarade oss från. Vi blev svartmålad som djurplågare inne på andra forum och inne på dennes hemsida. Ruggigt manisk sak. *rysningar*

Audiatur et altera pars

gejsa
0

Menar du? Det måste du om du orkar berätta om sedan. men kanske bättre per mejl. Nu måste jag iaf sussa.

Faxlin
0

#45: Japp kan vara bättre på mail ;-)

Audiatur et altera pars

lisette
0

men hallå nu blev man ju nyfiken!

gejsa
0

Nyfiken i en strut lisette. Man kan inte få veta allt här i livet. hehe

Nicey_och_Smulan
0

#30 Fy vad elakt och betungade att få en massa elakheter från folk. Varför är de så då? Tycker de illa om hu ni sköter sidan eller va har de för problem…? Såklart du får klaga av dej!! Varsågod =)