kolla hit! :(
Tycker dom skulle ha gett hästen en chans!
Trist att dem resonerar så!
Varför inte sälja henne billigt eller ge henne till någon som vill ha henne? :(
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
går det att bota så tycker ja verkligen att man ska ge de en chans.. som sagt ge bort henne då till nån som är villig att hjälpa. vilket de verkade finns nån som ville..
men hittar dom att de inte går att bota som på min förra då är de ju egoistiskt att behålla en häst som mår dåligt å då ska den få gå vidare. men inte innan man har gjort allt i sin makt för att hjälpa den.. har man ett djur ska man göra allt man kan för att hjälpa när de inte går så ska man ta bort dom för då komme rju djuret att lida..
tragiskt att dom gjorde som dom gjorde..
Blir ledsen när jag ser sånthär.. Och precis som de hade skrivit i beskrivningen till videon;
"Varför är en människa mer värd än en häst? Varför är Bengt 90 år som har lungcancer och vill dö värd en chans - att kämpa in i det sista - men inte Bella som är nästan fri från hälta idag när jag longerade henne och som inte lider?"
Håller verkligen med. En människa får inte be om aktiv dödshjälp när de är gamla och jättesjuka, men hästar avlivas för att de är halta på ett ben. Konstig värld, stackars djur som får stå ut med oss människor.