Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 968 ggr
gejsa
0

Massage!

Oh vad skönt jag har haft det i dag. Jag har gått och fått massage. En hel timma tog jag. Det var en elev som gjorde det för halva priset. Det var så skönt så jag beställde om två veckor igen. Det är nästan 20 år sedan jag sist tog massage. Då var jag tvungen att gå regelbundet för att jag skulle orka jobba i kassan i en Servusbutik.

__iE
0

mhm, hääärligt ! (:

gejsa
0

Ja, det var kanonskönt.

__iE
0

kan jag tro ! ^^

fuskiiis (:

Marre79
0

Jag har det bra min jobbarkompis är utb. massör hon masserar mig 1g/v det är jätte skönt man känner sig som en ny människa

bubbelbubbel
0

ååååh, gud så härligt ! :)

Marre79
0

ja det är jätteskönt eftersom jag har gjort illa min rygg..

__iE
0

häärlich =) ^^

okej, inte så bar att ha ont i ryggen jue.. :/
jag får ont i ryggen av skolans stolar :/ dom är kassa ^^

bubbelbubbel
0

jag behöver med massage, men det blir ju aldrig av =/

__iE
0

hehe, jag och mamma skulle på ngt spa med massage, men när vet jag inte.. har sagt dt i ngr år nu ^^

Linda
0

-Härligt!!

-Eftersom jag får massage varje dag på jobbet om jag vill så passade jag faktist på och bokade in min Astra inför tävlings säs. för massage, idag.

Marre79
0

Jag skadade ryggen då jag ramla av en häst och jag hade ingen säkerhetsväst

Kiara
0

Jag tycker det är jätte hemskt, jag fick massage en gång i veckan i ett år och jag led varje gång….jag tyckte inte alls om detHemlis

Marre79
0

Det beror på vem som masserar var till en dipl. massör nån gång men det var inte alls lika skönt..

bubbelbubbel
0

oj, men kiara, min fråga blir då, varför fortsatte du i ett helt år ?

__iE
0

undrar också dt ^^
tänkte precis skriva dt ;D

Kiara
0

Jag gick en utbildning och det ingick som friskvård om jag inte tog det så fick jag sitta en timma i veckan och lyssna på trista föredrag……så det var bättre att bli knådadRäcka ut tungan

[slo]
0

Hehe, jag har faktiskt också varit hos massör idag :) Fast jag måste säga att jag föredrar att massera själv :P Vet inte hur duktig jag är, men det är ingen som klagat än… ^^

Faxlin
0

Oh, vad mysigt med en massör. hihi

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

gejsa
0

Har faktist lite värk nu men det är skön värk. Skrev jag det? Bokade en ny tid om 2 veckor. Längtar dit redan nu……………hi hi

shirley
0

e vill hästarna också ha!!!! kram

bubbelbubbel
0

kiara, haha, då förstår jag :)
trista föredrag är ju inte…det roligaste. :)