Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterboktipsfilmtips
Läst 1607 ggr
Jill_Niss
1

Heartland

Är det någon mer än jag som har läst böckerna i serien Heartland? Jag tycker bara att dom är sååå bra!

Handlar om en tjej vid namn Amy, hennes mamma dör i en trafikolycka, och Amy och hennes syster blir lämnade till att bo med deras morfar som äger gården Heartland. På heartland tar dom emot skadade och otrygga hästar som behöver hjälp med olika problem.

Jag rekommenderar den varmt! Flört

__iE
0

har inte läst alla, men en hel del :)

dom är verkligen bra! rekommenderar också de böckerna ;D

Loa-bg
0

Har nionde boken, gillade inte den alls. Men man ska läsa från början antar jag :P hur många böcker finns det i den serien?

Boode
0

jag har läst fram till bok nr 12. Vet inte om det är den sista som finns men det är den sista jag har kunnat hitta iallafall. Tycker alla är helt underbart bra.

Linjerat
0

Har läst typ till sjunde boken, men det var så länge sen så kommer kanppt ihåg någonting…Generad

Eve
0

Jag har läst vissa :).. Jag tycker att det är jättebra och en fantastisk idé att få folk att bli intresserade av natural horsemanship

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

Jill_Niss
0

Jag tror att det bara har ommit ut 12 än så länge :))

josssan
0

Jag har läst alla böckerna & jag tycker verkligen det är nåt man ska läsa! Amy kan ju komunicera ( eller vad det nu heter, är inte säker ) med hästarna och när man läser det så lever man sig lixom in i ''rollen'' ;D

Jill_Niss
0

jag håller helt och hållet med dig :) #7

MiaMaria
1

Vem har skrivit böckerna? Vart finns dom? Finns dom i pocket? Jag läser bara pocket, så vasst och hårt att somna på en inbunden bok ;-)

Jill_Niss
0

Det 'är tyvärr inte pocket böcker… Men det är författaren Lauren Brooke som har skrivit böckerna, och dom finns i de flesta bokaffärer :))

Mixxan
0

Jag har också läst alla 13!! de är kanon bra!! läs dem!!Skrattande

komkoma
0

har kollat på serien men min kompis nu öch vi är helt fast och självklart kära i Granpa och Ty.

Såg att hahn även har gjort en "skräck/zombie" film och undrar om någon vet vart man kan hitta den. DEn heter Yesterday men får bara massa träffar på The Beatels.

[donkeyqueen]
0

Har en del av böckerna! Super bra!

CelsiusT
0

Ni vet väl att serien finns som TV-serie också?

Helt suverän, både som bok- och som tv-serie.

http://ridsport.ifokus.se/discussions/4d7139c4b9cb462227051029-heartland-tvserie

Medarbetare på westernridning.ifokus

[Kanintokan]
0

Heartlandbökerna är mitt allt :} Älskar dem!! Ska köpa alla när jag får råd.

Men alltså, går det att göra allt som hon skriver om? Eller är det bara påhitt? ;) Kommunisera, T-massage, alla örterna osv? Vet ni?

[Jozzan :D]
0

Jag har inte läst böckerna men jag har sett filmerna nr 1 2 3 och kanske 4, jättebra!

Cola&Bacardi
0

Har läst en del av böckerna :)

Mvh Linnea