Visa upp era djur!

Bland mina foton här finns bilder på mina pälsklingar (ett härligt ord som jag var tvungen att låna) !
Sen har jag även en och annan råtta oxå………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………..
…………………………dammråtta vill säga 
Mvh CBA
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

min käraste hamster.
han har ett långt namn ; (Special Agent) Dale Cooper (för er som sett twin peaks) ;)
Igentligen har jag ca 10 hundar men 8 av dom jobbar hoss polisen :)
*darrar* är livrädd för spindlar, hihi.
min granne har nått liknande, såg när han matade den en gång, JAIKS! haha

#10 vill haaaaaaaaaaaaaa
men då sticker gubben
jag tar gubben
haha, han är lite mer till hjälp än en spindel kanske ;P

# 4 helt allvarligt trodde jag först dte var en kanin. vilka öron h*n ligger inne med..
# 9 måste berätta, en vän till mig har en spindel i en vinkaraff. han har bott där ett bra tag och har gjort de vackraste nät man kan tänka sig… de matar honom med syrsor… skitläckert..
#10 vad fin!
uuuuh, det ser så…äckligt ut, haha, dom sprutade in nått i syrsan va ? och sen suger dom ut innehållet har jag för mig, jaaaiks. hah
#11 Förstår, de är vackra att se på, roligt med lite mer exotiska djur. Deras tänder är ju bara lite scary, de är ju lika långa som på en orm!!
Ja det är ju nog bättre att behålla gubben
Vissa släktingar står i dörrhålet och beundrar henne från avstånd, de vågar inte komma närare. Hallå! Hon är i ett glasterarie

en annan vän till oss har 10-12 ormar. han passade en tigerpyton som högg honom i handen… dom har tydligen jättelånga tänder…
jag tycker att sådana djur (ormar/spindlar) har man inte som husdjur… blärk
#15 Menar du spindel eller orm?
Iaf spindlar huggar tänderna i( jag tror i nte att de alltid använder gift) och sen "smälter" ner den och suger "upp" den.
Hmm, blev lite knäppt förklarat.
Ormar äter de hela och levande.
#13 haha, jaa, öron har han så det räcker och blir över =) Han ser riktigt rolig ut när dom står rätt ut åt sidorna. Då skrattar man.

sessan, jo, spindlar, var med när grannen matade sin, agnes eller vad den nu hette, haha, och hon sprutade in nått så innehållet stelnade och sen sög hon upp det…uuuh.,
#26 & #27 Gud vad snygga bilder på snygga hästar =)
#32 - Tackar, de tog jag i lördags :)
#34 Int så ofta för hon kan vara ganska agressiv. Innan jag hanterar henne kollar först hur sur hon är med en pinne samt ser till att on inte är hungrig. Hon ska vara mätt och belåten för att man ska kunna handskas med henne
Skulle hon bita så dör man ju precis inte men jag är ändå rädd att jag skrämmer mig och tappar henne så hon dör.
Ett bett är ca 3-4 gånger ett bistingn.
De flesta tor jag nog att har de som prydnad, de kan ju vara otroligt vackra i färgen! Min är mest till prydnad, terarie är ju också mysigt i sig.

Fy fasiken vad äckligt sessan. Har du en sådan frivilligt hemma? burr

hehe, håller med dig gejsa !
urk ..

^^
haha, jag är livrädd för spindlar och ormar, huuuwaaäää :)

Vem är inte rädd för spindlar?? Min kompis har några stycken jag vågar knappt gå in i rummet men jag måste ju det eftersom hon har ödlor o ormar där o dem tycker jag om
iiiih, läskigt ! men kaniner är fina :)

ysch :/ kaniner är söta jaa (: :P
dom gillar vi :)
min pappa "råkade" släppa ihop mina småsyskons kaniner i våras, det kom massa små söta kaninbäbisar :)

Tror att jag ska försöka hitta en fin liten kanin pojke till min Fjollan
tror att hon skulle bli glad då!!!

#45 ååh, vad gulligt! :)
vi tänkte med "skaffa" dt, men dt blev inte av ^^ hade ingen hona ;P ^^
haha, en hona kan behövas :)
aaah, dom var så himla söta så, små och gråa var dom ååh.

haha, aa.. lite svårt annars ^^
ååh, vad sött ;P :)
aah :) hihi.

^^

Jag vill jätte gärna att min lilla Fjollan ska bli mamma men jag har ett problem om hon får bebisar jag klarar inte av o sälja dem…

hehe, skulle inte jag heller klarat av ;P för söta för dt ^^ :P

ja de är ju det o Fjollan har en speciell teckning o färg oxå så jag tror att det kommer att bli jättefina bebisar…

okej =)

Hihi, sööt :)

Åh! Är de dina? Så söta!

Honan kan ju även dö när hon ska föda. Det gjorde en kanin för oss. Hon fick inte ut ungen så vi var tvungna att avliva henne. Jättetrist. För pappan var ju min dvärgkanin som är 13 år som snar ska tas bort pga canser.

sessan, det är mina illervalpar. Fast nu är bebisarna stora och har flyttt hemifrån. hihi
Fast vi planerar in nya sådana gulliga små pälskorvar i sommar. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Så många de var!
Jag har alltid velat ha en iller men vad jag har förstått så är de inte lätta att tas med. Min kompis kusin har en och hon berättar hur den hela tiden smiter i väg i alla hålor som finns i huset samt gnagar sönder allt. Annors skull jag också ha en, dem är ju bara för söta!