trååk
jag har dötråkigt, min enda lediga dag på hela helgen, johan är inte hemma, han åkte nånstans och glömde ju givetvis mobilen hemma, och kompisen han åkte med, hans är död.
det enda roliga jag har gjort var att få ett 10 min besök av en kompis som droppade in och sa hej.
och att Rolf-Göran Bengtsson fyller år samma dag som jag, eller att jag fyller samma dag som han, eftersom han är en smula äldre än jag. det var ju lite tufft. och Darin med. haha.
jaha, vad gör ni denna fredagskväll ?

Menar du att du fyller år i dag bubbelbubbel.

Den 2 juni fyller ju DArin år.

Jag hoppar mellan tv:n o datorn, mkt mer händer inte, ska ju upp tidigt på tävlingar i morgon.
Jag har också tråkigt. :P Eller ja, har väl lite småroliga diskussioner med Maja på msn, men förutom det. XD
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

#4 *host* vad förvånad jag blir *host* ;-)
Hahaha jaja, ni ska vara glada att vi håller oss på msn i alla fall. ;P Fast det vi diskuterar nu skulle vi nog aldrig få för oss att skriva här ändå..:P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
nää gejsa jag menar att jag rolf-göran och darin fyller år samma dag, dvs 2 juni :D

Ok, trodde att du fyllde i dag. *ler* Darin är ju min dotters idol. Hon ska ev träffa honom i morgon med kompisar.
Är du käääär i mig ännu Klas-Göran, har du kvaaar dina känslor för meeeeeeeeeeeeeeeeeej?
Hihi.. Alex och jag är normala.. *host*
Dumma dumma dumma dumma dumma dumma dumma Alex ska lämna mig.. :(
Haha jaja klart vi är normala. ;) Jamen Maja, om jag lämnar dig lovar jag att jag ska leta upp ditt musblacka sto och ta med henne till Sverige. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
nää jag fyller om 22 dagar, och vet ni, jag hade glömt bort det, var så inställd på semester, att min födelsedag försvann.
kom på det en dag, nääämen, jag fyller ju år snart. haha
Bra!! :D
ska du till island alex ?
Den där saken (Alex alltså ^^) ska lämna mig här.. :(
men majaa, varför följer du inte med ?
Eventuellt. :) Svarade på en annaons förut idag om jobb på en hästgård där, och fick svar nu där hon skrev att det lät intressant och frågade när jag kunde komma och hur länge jag kunde stanna i så fall… Så vi får väl se. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
OHHHHH så kul ! :D och snabbt med svar ! ÅK ! det är ju ett minne för livet !

Va roligt för dig Alex!! Men ja kanske inte för Maja då, men du kan ju iaf trösta dig med att de finns ju faktiskt *nähä?* datorer på Island oxå, så ni kan nog hålla på precis som vanligt ;-P
Haha jaa det finns det nog. ;)
Men det är ju inte helt säkert att jag får det än, en gång.. Hon sa att jag lät intressant, inte mer. ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
men det är ju mer positivt än att hon hade tackat nej direkt ? eller hur ?
Jaa, det är klart. :) Får väl hoppas att det inte krävs körkort bara. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Vem kollar det på Island *visslar* =)
Hahaha sant, men med tanke på att jag har övningskört två gånger i mitt liv (senast för ett år sen) så sätter jag mig nog inte i en bil och åker nånstans bara sådär..:P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
hoppas du får d då Alex. men om du ska bli borta hela sommaren kommer vi ju inte o träffas =( men det är ju säkert ett minne för livet så d e ju lätt värt d ju.. =)
Ni får väl åka till Island och hälsa på mig hela högen. ;) Eller så tar vi det nån gång när jag kommit hem. ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
men varför skulle du behöva körkort ?
Nej jag vet inte. ^^ Är många såna jobb där de vill ha folk med körkort, fast det här är ändå bara jobb på gården med hästarna och så, så det är väl kanske inte lika nödvändigt då som om man skulle vara au pair eller nåt. Men vi får se, jag frågade om det i alla fall, så får se vad hon svarar.
Mvh Alex
Värd för Ridsport

nu är jag hääääääääääääääär *vinka* har lite tråkigt så jag roar små barn på msn (A) x')

Msn, bra ide! =) Adda på alla som känner sig pratsugna, har tråkigt… inget mer o se på tv nu heller, så alla som har tråkigt, vi roar varandra =) Kan amn inte ha typ "gruppsamtal" på msn? Eller de kanske skulle spåra ur?? ;-)

just ja, mariakling84@hotmail.com som sagt, minnet bra men kort…

#30, jaa gruppsamatal vad kul ;D jag behöver roas :P hm, öh, jag kan inte adda folk
det funkar aldrig för mig ^^ hahah, så dom som vill ha mig får adda miiiig: jennie._olsson@hotmail.com
Haha gruppsamtal är jättekul ju. ^^ Jag addar er. ;) Och här har ni min… alex.hedin@hotmail.com
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Betydligt roligare nu med massa hemlisar :-D

Preeeecis ;D

*vissel* match.com ^^
HOHIHO
Hum…
Mvh Alex
Värd för Ridsport

haha *asg*