Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 441 ggr
MiaMaria
0

OT: Ni missar väl inte...

…Semifinalen i Eurovision Song Contest som börjar snart på 1:an?? =) Själv hejar jag på Schweiz o Vitryssland, tycker dom borde gå vidare!! =)

reddie
0

bra att du påminde, ska genast starta 1:an

[slo]
0

Jo, med vilje dessutom ;)

gejsa
0

Lyssnar på tvn men tittar inte. Fy, vad dåligt. Dom sjunger ju mest operaliknande det värsta jag har hört.

Sussi
0

Jag gör som gejsa, har tvn på men ser inte på den, kastar ett öga ditåt nu som då, håller på med skolarbete.

Så låg standard på musiken, har inte hört en som jag skulle gilla. Hoppas det blir bättre till finalen, fast det vet jag ju att det blir :)

gejsa
0

Håller med dig ang låg standard. Det blir ju värre och värre för varje år.

Sussi
0

Va i…. Bara skitsånger som gick vidare…

Hihi, reportern tycker tydligen att Leppilampi är ett roligt ord :)

gejsa
0

Hör inget mer på tvn nu. Elin har gått och lagt sig och stängt av den här uppe.

Vem pratar i din tv sussi? Har du svenska tvn eller? Är det Luuk som pratar? Vad betyder ordet då?

RubHel
0

Island skulle ha gått vidare ju :'(

Fast min favorit är Serbien :)

Sussi
0

Jag såg på svensk tv så jag hörde de svenska reportrarna, vet inte vilka de är. Leppilampi är efternamnet på ena värdparet.

gejsa
0

Ok då förstår jag. *ler*

lisette
0

jag har lite beslutsångest för imorgon, jag vill ju se finalen. MEEEN bonde söker fru börjar 20,20 imorgon…

gaah vad göööra? där var ngn som hade hästar, det vill man ju inte missa. *hästnörd*

sandi
0

#11 Eurovision Song Contest börjar 21:00 så då hinner du se Bonde först =)

MiaMaria
0

Japp Lisette, du hinner se Bonde söker fru innan =) Jag har hela min tv-kväll planerad, samt att jag ska på grillfest, hur jag nu ska få ihop allting…

Ja nästan alla låtar va dåliga!! Till o med Schweiz, den är jätte bra på skiva men inte när dom sjöng live… Men Vitryssland gick vidare, enda låten som va riktigt bra i går =)

gejsa
0

Bonde söker fru spelar jag in isf. Finalen är i diektsänding det är inte bonde söker fru.

lisette
0

oooh vad bra! trodde melodifeastivalen började 8.

E_hjo
0

Gick Vitryssland vidare? *hoppas*  =)

reddie
0

Hemskheter vilka vidriga låtar. Fick jätteont i huvudet. De som var bra gick inte ens vidare.  Som vanligt sp håller väl grannländerna ihop och röstar på varandra oavsett hur det låter

Uno4ever
0

#16, MM… vitryssland gick vidare :)

E_hjo
0

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!  =D
*Heja, heja, heja*

MiaMaria
0

#19 Ja visst är den bra??!! =) Gillar ju även Greklands bidrag, om jag slipper se han som sjunger så, äkta smör-slisk-grek, men han sjunger ju om mig så *host* ;-)

bubbelbubbel
0

hm. jag får nöjja mig med radion som sällskap, hade tänkt att se finalen jag med, men jag får bara se 45 min ungefär…illa.

Sussi
0

Nu när så många östländer är med blir jag rädd att ett land därifrån vinner, de är ju solklart att de röstar på varandra. De som kom till finalen är ju alla från därifrån.