Miljöträning med Lennox
Idag har vi haft miljöträning med Lennox, tog en promenad till skogen med han o mamma Lady. Första gången han gått från gården o han va så duktig o nyfiken på allt =) Men granar va läskiga saker, dom stacks ju, så dom va han tvungen att hoppa över, eller va, han försökte iaf ;-)
Red även Jätten innan, gick sådär. Men därav min snygga *host* frisyr på korten =)
Bild 1 - Lady, jag o Lennox

Vilka jättefina foton! - Modig liten kis det där… och vilken otroligt vacker utsikt ni har! =)

vad fin den lille e! men hur vet du att hästen har fått blåmärke?

#10 Tack! =)
#13 Ja visst är han =) Han slog sig o blev lite svullen, öm och lite "geggig" under huden, så som de känns när vi får blåmärken
Vilka underbara och härliga bilder!! :)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
åååh jag vill ha fööölis !!!

Härliga bilder. Men dom bet varandra rejält där va?
Gud vad du ser ut att bo mysigt med alla vidder och naturen.

Bubbel - Han är till salu, fast frågan e om Maria får sälja honom för oss ;-)
Gejsa - Nä dom fick aldrig något tag i varandra, som tur va, vi va snabba o stängde gallrena igen.. Ja på så sätt är det underbart här, är ju så vackert, oftast iaf =)

Fina bilder MiaMaria :o)
Jag tycker att fuxfärgade föl är så söta…dom ser ut som urangutang bebbisarna gör i pälsen när den är lite halvlång och till hälften fälld :oD
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.
Otroligt fina bilder! Man smälter av Lennox söthet… ;)
Jätte fina ju! Blir lite "homesick" när jag ser alla fina foton!!! Han är så söt den lille sparven…:o)

#21 Ja du måste ju snart komma upp igen juuu ;-)

Åh vilka fina hästar, och underbart ställe gården är på!

jättefina kort…:)) så söt fölis och jättehärlig utsikt ju…..

Tackar!! *bugar djupt o fint* =)
#25 haha! =D
Jättefina bilder o pållar! :D Och frisyr :D hihi

Tack!! =) Ja min frisyr är ju sååå vacker på dom korten, men de blir så när man har lugg o använder hårnät o hjälm o svettas ;-) Brukar alltid ha kepsen o ta på mig sen men hade såklart glömt den hemma…