Medryttare??
Finns det ingen här i stockholm som söker medryttare för ett rimligt pris??
Bacon, svaret är bacon.
Kollat på t.ex Blocket och olika hästsidor med annonser? :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
går ju att lägga ut egen annons om att man söker häst åxå.. för mig var de en positiv sak då jag hittade min förra häst på de sättet=)
1# jag kollar medryttare.nu & blocket dagligen… men dem jag hör av mig till svarar aldrig tillbaka :S
2# Det har jag försökt med… Fick ett mejl om att jag inte ska lägga ut annonser om jag inte har haft egen häst? :P
Bacon, svaret är bacon.
#3 Har du ringt då? Bästa sättet? :)
Jag lade in ut annons när jag sökte medryttarhäst, aldrig haft egen häst:) Fick några st svar :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Ringt har jag flera gånger men ägarna verkar aldrig riktigt seriösa… :(
Bacon, svaret är bacon.
hmm jobbigt.. jag fick foderhäst utan haft egen..menar de är ju så man börja..medryttare sen foder sen egen typ.. (om man inte får egen direkt då:-P)
kolla bukefalos, hastnet , sätt upp lappar på ridskola, fråga kompisar osv.
Lycka till :D
Jag hade också det problemet, jag mejlade i evigheter, utan något svar, tills jag mejlade på en 'tvåradersannons' och där fick jag svar inom en timme.
När jag sedan kollade igen (jag blev lite rädd för honom efter att ha åkt av, så skulle bara kolla om det fanns) och kunde lägga till att jag haft medryttarhäst tidigare i min mejl, så vips kunde jag få svar inom 12 timmar.
Gissa vad surt det kändes!
(Det löste sig med honom, nu jobbar vi på som vanligt, men det är aldrig roligt att vara rädd.)